• Anonym (ela)

    Hålla i håret

    Varför vill killar hålla mig i håret när han tar mig bakifrån? Är det något särskilt med det?

  • Svar på tråden Hålla i håret
  • Anonym (Dom)

    Japp. Det är ett sätt att visa dominans. Att visa vem som bestämmer, och vem som lyder och tar emot.

  • Anonym (ela)
    Anonym (Dom) skrev 2016-01-07 10:06:01 följande:

    Japp. Det är ett sätt att visa dominans. Att visa vem som bestämmer, och vem som lyder och tar emot.


    aha. Blir han mer upphetsad av det? Gör du så?
  • Anonym (Dom)

    Absolut! Ja jag gör ofta så. Det samma som när man ger tjejen smisk medan man knullar henne bakifrån. Också ett sätt att dominera.

  • Anonym (ela)
    Anonym (Dom) skrev 2016-01-07 10:23:13 följande:

    Absolut! Ja jag gör ofta så. Det samma som när man ger tjejen smisk medan man knullar henne bakifrån. Också ett sätt att dominera.


    Det känner jag igen. Finns det mer sätt att dominera som upphetsar killar? Hur vill du att tjejen ska vara?
  • Anonym (Dom)

    Jadå, jag gillar att binda tjejer, pulla dom både i fittan och rumpan, smiska, tvinga fram fontänorgasmer, mm.

  • vargveum
    Anonym (ela) skrev 2016-01-07 10:40:37 följande:
    Det känner jag igen. Finns det mer sätt att dominera som upphetsar killar? Hur vill du att tjejen ska vara?
    Ett ord: Följsam
  • Anonym (ela)
    vargveum skrev 2016-01-07 11:37:37 följande:

    Ett ord: Följsam


    Hur menar du då?
  • Anonym (en till)
    Anonym (ela) skrev 2016-01-07 11:49:13 följande:
    Hur menar du då?
    göra det som förväntas. lyda order. behaga. inte tveka. inte ifrågasätta.

    Det är däremot viktigt att hon verkligen vill och gillar rollen, hon ska inte göra det mot sin egen vilja.
  • Smecker

    Eftersom jag är en gentleman så samlar jag ihop och håller ett fast tag om hennes hår för att hon skall slippa störas av hår i ansiktet, och för att hon inte skall bli trött och överansträngd använder jag greppet om håret, ibland med stöd av ett grepp om halsen, för att styra kraften i stötarna.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Svar på tråden Hålla i håret