• soofa

    BIM februari 2016

    Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

    Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

  • Svar på tråden BIM februari 2016
  • soffis87

    Då hoppar jag gärna in här :)

    Hade också hoppats på plus i januari men fick mensen igår och inväntar därför ny äl runt 22:e. BIM borde vara runt 5-6/2.

    Hoppas på att det tar sig denna gång! :)

  • soofa

    Välkommen! Hoppas vi blir några fler! ;)


    soffis87 skrev 2016-01-08 20:13:12 följande:

    Då hoppar jag gärna in här :)

    Hade också hoppats på plus i januari men fick mensen igår och inväntar därför ny äl runt 22:e. BIM borde vara runt 5-6/2.

    Hoppas på att det tar sig denna gång! :)


  • soofa

    Kul! Välkommen! :)


    879214 skrev 2016-01-08 21:39:39 följande:

    Jag är på!:) BIM 4 feb.


  • Nilsanna

    Jag är gärna med! BIM 10/2 ...har ännu inte fått min mens ännu och har BIM 12/1 men är övertygad om att jag inte är gravid.

  • mkess

    Jaa, äntligen en februarigrupp! Jag har bim den 2:a februari, försök nummer 11 totalt på barn nummer två. Plussade förra året i februari så känns dock inte som att chansen är så stor att det ska ta sig just denna månad igen, men konstigare saker har väl hänt...

  • Emmabo

    Då byter jag från januaritråden (då det inte gick vägen denna månad) och hoppas på bättre lycka i februari. Har BIM 3 februari :) 

  • Bananen92

    Har också letat februaritråden! BIM 1/2. Tredje försöket, första barnet. Köpt ett bättre glidmedel till denna månad, då jag läste att många glidmedel minskade chanserna för en graviditet (svårare för spermierna att simma). Eftersom vi 9 av 10 gånger har glidmedel så vill jag inte riskera något :)

  • Emmabo
    Bananen92 skrev 2016-01-08 23:18:22 följande:

    Har också letat februaritråden! BIM 1/2. Tredje försöket, första barnet. Köpt ett bättre glidmedel till denna månad, då jag läste att många glidmedel minskade chanserna för en graviditet (svårare för spermierna att simma). Eftersom vi 9 av 10 gånger har glidmedel så vill jag inte riskera något :)


    Samma sak här! Använder i princip alltid glidmedel men efter att jag läste att det tydligen kan försvåra, för bara någon vecka så har jag beställt fertilitetsglidmedel (Sasmar Conceive plus från graviditetskollen) till denna månaden. Hoppas det går vägen nu, vi får hålla tummarna! :D
Svar på tråden BIM februari 2016