• Anonym (Kaffedraken)

    Upprop mot indragna assistans för funktionshindrade för att bekosta flyktingmottagandet.

    upprop.nu/IDHE jag har startat ett upprop. Man tar pengar av funktionshindrade nekar dom nödvändiga assistans. Detta för att bekosta flyktingmottagandet. Finansministern Magdalena Andersson sa själv i en skrivelse i gp att nedskärningar är nödvändigt för att bekosta flyktingmottagandet. Flera har fått indragna assistans efter finansministerns yttrande. Nedskärningar på ersättningar för funktionshindrade är något som man anser måste göras av samma anledning. Jag själv har 2 barn med funktionsnedsättning och fått sänkt vårdbidrag för mina barn. Skriv gärna på

  • Svar på tråden Upprop mot indragna assistans för funktionshindrade för att bekosta flyktingmottagandet.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Men gud vad pinsam du är..... Snälla läs en bok....

  • Anonym (Kaffedraken)
    Drottningen70 skrev 2016-01-14 15:32:51 följande:

    Men gud vad pinsam du är..... Snälla läs en bok....


    Läs en bok själv det gör nog dig gott. Utbud på bra böcker är stort du kommer hitta något som passar snart.
  • Anonym (Kaffedraken)

    lm.facebook.com/l.php%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fnyheter%2Farticle21930609.ab&h=zAQG94c3-&enc=AZOxvN2PLciY7k7cVIay9xT8OOCzzI-blW7BRE08ALqV-gmAoya4oRXd2VxWTxS7T_Y8Ij6hR93JGsBE-aGvw9K6QqR1YZI4VM9NQqsnmEcnwFIBUkwxiInxzAZcPeffU5zFvFwFn8qnmZdiPxhVL31mdUd9rfEIDMmovnn-SC91Dbx4Q36kw_ty3AVFPCQHYXnUoff92I-MN-MtwKEORVq8hwCNimNqjObpE5oCWrDEXZoKyc37O-aUhe9dHWCRFGA&s Tryck på text

  • Anonym (Kaffedraken)
    LV2 skrev 2016-01-20 09:51:14 följande:

    187 personer har skrivit på upprop


    Länken ovanför fungerar inte
Svar på tråden Upprop mot indragna assistans för funktionshindrade för att bekosta flyktingmottagandet.