• Anonym (Fundersam)

    P-piller, konstiga flytningar och utebliven mens

    Hejsan!

    Jag är en tjej på 25 år i ett stadigt samboförhållande.

    Jag har ätit p-piller sedan jag var 18 år, och i oktober 2015 fick jag nya p-piller (yasmin) utskrivet av barnmorskan att testa mot min acne och den delen har väl fungerat bra. Men här i årskiftet två veckor innan jag skulle få min andra mens efter p-piller bytet så började jag få bruna flytningar som inte slutade komma. Det kom varje dag så jag tänkte att efter ungefär 1 1/2 vecka att jag låter mensen komma så jag tog aldrig de sista 4 pillrena av kartan och flytningarna slutade efter två dagar och sen var det liksom stopp, det kom aldrig någon mens den veckan så när den veckan var slut så började jag på ny karta. Då började det komma flytningar som liknade snor och med rosa små prickar i, trodde först att det helt enkelt var ifrån mina trosor det typ färgade av sig men det har fortsatt trots annan färg på underkläderna/byxor. Dessa flytningar har hållt på sedan måndags och igår hade sambon och jag sex och det gjorde faktikst ont när han kom in kan man säga men jag sa inget för jag vill inte oroa honom.

    Så behöver vara orolig för något?

Svar på tråden P-piller, konstiga flytningar och utebliven mens