• Maggan63

    Vart handlar ni på nätet?

    Svara gärna :)


    Och om ni svarat annat så berätta gärna vad !! :)

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vart handlar ni på nätet?
  • Milleman

    Mitt alternativ fanns inte med. Vi köper mest leksaker på nätet. Och barngrejor. Senast i raden en kickbike, bärsele och nappflaskor.
    Kläder köper vi ibland.

  • IsDimma

    Det mesta. Ja, nästan allt. Mat, elektronik, medicin, mobiltelefoner, kläder. Allt som går handlas på nätet.
    Jag bor i Göteborg men jag är ytterst sällan i några affärer om jag bortser från mataffärer då jag råkar gilla att handla mat. Men jag handlar ändå en del mat på nätet, tunga varor osv.
    Jag gillar inte affärer och tycker det är hur praktiskt som helst med nätet.

  • Larsp
    Vi köper framförallt hemelektronik, böcker och spel till barnen på nätet. Och förra året (2015) handlade vi samtliga julklappar online. :)  Vi köper sällan kläder för det har vi haft strul med tidigare, trasiga sömmar, fel storlek, kläder som har suttit dåligt osv. 
  • Världsmedborgare

    Vart? Jag har handlat från samtliga världsdelar, det beror på var jag hittar den billigaste produkten, och givetvis om var jag kan hitta det jag vill köpa.


    Stödtelefon för att bekämpa extremism. Nummret går till Röda Korset. Tel.nr. 020-100 200
Svar på tråden Vart handlar ni på nätet?