• Anonym (Telef­onkrån­gel)
    Äldre 18 Jan 18:18
    25240 visningar
    5 svar
    5
    25240

    "kan inte ansluta till app store" hjälp?

    Har en iPhone 6 s. När jag ska in i Apple store så står det bara "kan inte ansluta till AppStore" inget om vad felet är.

    Detta har jag testat:

    Stänga av mobilen med knappen där uppe på kortsidan

    Stänga av med hemknappen och den knappen på sidan

    Loggat ut och ur iCloud och app store i inställningar

    Kollat så att tidzonen och datum stämmer

    Blir galen, vad ska jag göra?? Någon som varit med om samma... Vågar inte deleta den, för hur laddar man ner den igen. Det är ju genom den man laddar ner saker och ting :))

    Någon som upplevt samma??

  • Svar på tråden "kan inte ansluta till app store" hjälp?
  • Anonym (Telef­onkrån­gel) Trådstartaren
    Äldre 18 Jan 18:48
    #1

    Någon??

  • Äldre 10 Oct 03:26
    #2

    Jag har tyvärr fått samma problem i går.

    Har lätt men finner ingen lösning på problemet.

    Har du fått fixat din? Hurdan gjorde du?

    Alt annat funger som det ska, har restartad telefon.

  • Äldre 10 Oct 21:43
    #3

    Hej! Har haft samma problem, men lyckades lösa det. Du måste återställa alla dina inställningar. Det vill säga bara inställningar utan bilder, musik, appar mm.
    Det gör du genom att gå in på allmänt, Längst ner står det nållställ. Välj nollställ alla inställningar.

    Det funkar toppen!

    Testa!

  • Äldre 10 Oct 22:41
    #4

    Du bör säkerhetskopiera först. Jag skulle gå in i nån mobilbutik och fråga. Det skulle kännas säkrare för mig.

  • Äldre 19 Jul 18:59
    #5

    Precis försökt ladda app från AppStore i Köpenhamn på alla tänkbara vis utan att lyckas. Sen väl hemma igen fungerar det som vanligt. Tråkigt när det var en parkeringsapp dom använder i Danmark.

    Apples förslag, Inställningar -> Allmänt -> Nollställ -> Nollställ nätverk (eftersom du skiftat från svenskt till danskt nät/operatör). APN mm rensas då och de nya inställningarna för det nya nätet börjar gälla... så tolkar jag att man ska kunna lösa detta...

Svar på tråden "kan inte ansluta till app store" hjälp?