• Anonym (Tråkigt)

    Hon vägrar slicka min stjärt

    I syfte att jag ska få bli slickad i rumphålet har jag med rakhyvel rakat min stjärt. Nu är den slät och jag har sett till att den ska vara slätrakad i ett år.'tråts det slickar min tjej inte mig i rumphålet. När hon suger av mig försöker jag trycka ner hennes huvud mot mitt stjärthål, men hon är så trögfattad att hon inte förstår att jag vill bli slickad där. Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Hon vägrar slicka min stjärt
  • Anonym (Usch)

    Slicka dig själv där om du tycker att det är så jäkla mysigt med bajs och annat.

    Sen heter det TROTS.

    Hon är nog inte alls det trögfattad, hon vill bara inte slicka dig där bak.

  • Litet My

    Du har ingen mun som du kan öppna och berätta vad du vill?

  • Anonym (Vem är trög?)

    För det första, har du berättat för din tjej att du vill bli slickad där?

    För det andra: VILL hon slicka där?

    För det tredje: Lär dig visa respekt och va en man. Det är man inte när man vill "trycka ner" huvudet på sin tjej. Prata och berätta hur du vill ha det.

  • Aikido

    Köp en vattenfast spritpenna och rita en lång pil som sträcker sig från kuken ungefär till rövhålet. Skriv "SLICKA HÄR" i cirkel runt rövhålet.

    Det kan vara lite svårt att skriva där man inte ser men ta hjälp av en spegel så ska du nog fixa det. Akta så det inte blir spegelvänd skrift bara.

  • NallePuh85
    Anonym (Tråkigt) skrev 2016-01-28 10:00:14 följande:

    I syfte att jag ska få bli slickad i rumphålet har jag med rakhyvel rakat min stjärt. Nu är den slät och jag har sett till att den ska vara slätrakad i ett år.'tråts det slickar min tjej inte mig i rumphålet. När hon suger av mig försöker jag trycka ner hennes huvud mot mitt stjärthål, men hon är så trögfattad att hon inte förstår att jag vill bli slickad där. Vad ska jag göra?


    Hon kanske inte gillar bajs helt enkelt?
    Jag skulle inte heller vilja slicka i någons rövhål, bara tanken får mig att hulka.
    Skulle min man trycka ned mitt huvud, skulle jag packa mina saker och dra.
  • Anonym (Ida)
    NallePuh85 skrev 2016-01-28 11:57:18 följande:
    Hon kanske inte gillar bajs helt enkelt?
    Jag skulle inte heller vilja slicka i någons rövhål, bara tanken får mig att hulka.
    Skulle min man trycka ned mitt huvud, skulle jag packa mina saker och dra.
    Jag vet inte hur din hygien ser ut men jag går inte runt med bajs i rumpan i alla fall. Jag brukar trycka in min tunga där på min kille och han på mig. det är fantastiskt.
  • Inte jag

    Hon kanske inte vill slicka din stjärt? Jag skulle aldrig vilja slicka någons stjärt överhuvudtaget

Svar på tråden Hon vägrar slicka min stjärt