• annahooj91

    ägglossning +6

    Hej! Ägglossning +6 idag. Provade med ägglossningstest denna månaden så hoppas verkligen på att de tagit sig..väntan på bim är hemsk..någon mer som väntar på att kunna ta test?

  • Svar på tråden ägglossning +6
  • frestelsen
    annahooj91 skrev 2016-01-28 15:26:33 följande:

    Hej! Ägglossning +6 idag. Provade med ägglossningstest denna månaden så hoppas verkligen på att de tagit sig..väntan på bim är hemsk..någon mer som väntar på att kunna ta test?


    Äl+3 idag:) tog äl test och tempar. Fick glad gubbe på clearblue äl i lördags och temp visa på att ägget släppte i måndags :) vill testa nu!! Dagarna sniiiglar fram verkligen; ) har ett gäng test så lär ta mitt första äl+7 även om det är i tidigaste laget; )
  • jenjenfig

    jag tog mitt test efter 6 dagar och fick ett svagt plus. (tänkte att det var ett spökstreck så kastade det) började må dåligt ocj tog ett nytt veckan efter (lördag) och tadaa :) är i vecka 5 nu :)

  • annahooj91
    jenjenfig skrev 2016-01-28 19:19:59 följande:

    jag tog mitt test efter 6 dagar och fick ett svagt plus. (tänkte att det var ett spökstreck så kastade det) började må dåligt ocj tog ett nytt veckan efter (lördag) och tadaa :) är i vecka 5 nu :)


    frestelsen skrev 2016-01-28 15:48:43 följande:
    Äl+3 idag:) tog äl test och tempar. Fick glad gubbe på clearblue äl i lördags och temp visa på att ägget släppte i måndags :) vill testa nu!! Dagarna sniiiglar fram verkligen; ) har ett gäng test så lär ta mitt första äl+7 även om det är i tidigaste laget; )
    Är det ditt första barn med? :) Hur länge har ni försökt? 

  • annahooj91
    jenjenfig skrev 2016-01-28 19:19:59 följande:

    jag tog mitt test efter 6 dagar och fick ett svagt plus. (tänkte att det var ett spökstreck så kastade det) började må dåligt ocj tog ett nytt veckan efter (lördag) och tadaa :) är i vecka 5 nu :)


    Oj de va tidigt.. de är ju imorgon för mig , tror inte jag vågar testa så tidigt :P hade du några symtom som gjorde att du misstänkte att du va gravid? 
  • annahooj91
    annahooj91 skrev 2016-01-28 22:36:02 följande:re
    Oj de va tidigt.. de är ju imorgon för mig , tror inte jag vågar testa så tidigt :P hade du några symtom som gjorde att du misstänkte att du va gravid? 
    idag mena jag inte imorgon :P för de står väl att dom tidigaste testen man kan ta inte visar plus förens tidigast 4 dagar inna bim? 
  • frestelsen

    Jag har ett barn sen innan är 34 och henne fick jag när jag va 19:)

    Äl+4 idag o mensvärk, hoppas det är livmoderslemhinnan som gör sig redo för ägget:)

  • 0lsson89

    Hej!


    Hoppar gärna in här, är på ÄL+3 :)


    Hade första ÄL den 29/1 och beräknad BIM den 12/1, håller med om att det går såå långsamt att bara vänta :D

    Hur har det gått för er andra?
    MA 151223 - v.6+2
  • annahooj91
    0lsson89 skrev 2016-02-01 22:18:02 följande:

    Hej!


    Hoppar gärna in här, är på ÄL+3 :)


    Hade första ÄL den 29/1 och beräknad BIM den 12/1, håller med om att det går såå långsamt att bara vänta :D
    Hur har det gått för er andra?
    Hej! :) Jag är på äl+11 idag. Ska ha beräknad bim imorgon. Men har haft väldigt olika sen jag sluta med p-piller så den skulle kunna komma allt från igår till fredag typ :P
    Har haft molande värk, typ som mensvärk ända sen äl. Mått illa till och från och varit sjukt trött. Kan ju alltid hoppas att de tyder på att jag är gravid och inte bara inbillar mig. Hur länge har ni försökt?
  • 0lsson89
    annahooj91 skrev 2016-02-02 10:30:14 följande:
    Hej! :) Jag är på äl+11 idag. Ska ha beräknad bim imorgon. Men har haft väldigt olika sen jag sluta med p-piller så den skulle kunna komma allt från igår till fredag typ :P
    Har haft molande värk, typ som mensvärk ända sen äl. Mått illa till och från och varit sjukt trött. Kan ju alltid hoppas att de tyder på att jag är gravid och inte bara inbillar mig. Hur länge har ni försökt?
    Va lustigt, har haft precis samma idag! :D molande värk som stack ända ner på innelären.. Kunde inte ens borsta tänderna nu ikväll så illa jag mår! Får verkligen hoppas det är positiva bieffekter! :)
  • Stardust2016
    0lsson89 skrev 2016-02-02 22:25:32 följande:
    Va lustigt, har haft precis samma idag! :D molande värk som stack ända ner på innelären.. Kunde inte ens borsta tänderna nu ikväll så illa jag mår! Får verkligen hoppas det är positiva bieffekter! :)
    Jag är på ÄL+6 idag. BIM 10-11/2. Har mått sjukt konstigt idag. Varit allmänt trött och väck, svagt illamående, fått typ som värmevallningat och känt av nere i magen att det jobbar typ..
    Jag har vart helt inställd på att kolla efter de symptomen på fredag eftersom jag hade läst innan att implantation oftast sker ÄL+9. Så helt kan jag inte ha inbillat mig eftersom jag inte alls var inställd på detta idag.. Det är vårt första riktiga försök, svårt att veta hur det brukar vara..
  • 0lsson89

    Tog ett testa-tidigt igår, kunde inte hålla mig :D men negativt.. mår däremot lite småilla av och till och har en känsla av att det är nått på G.. Hur går det för er andra? :)


    MA 151223 - v.6+2
Svar på tråden ägglossning +6