• Äldre 29 Jan 21:27
    6102 visningar
    19 svar
    19
    6102

    RUL bild v.18, är detta en pojke till 100%

    Hej

    Har en RUL bild här från v.18 jag ser en "snopp" men ingen pung, eller sitter allt ihopa?? Vissa säger att flickors blygdläppar och klitoris är svullna och kan misstas för snopp o pung...
    Finns det någon med tränat öga som kan se om detta är en gosse till 100%

  • Svar på tråden RUL bild v.18, är detta en pojke till 100%
  • Äldre 2 Feb 19:11
    #1
  • Äldre 5 Feb 07:14
    #2

    För mina ögon så är det en pojke

  • Äldre 5 Feb 15:16
    #3

    Ser du någon bild? För jag lyckades inte få fram den?

  • Äldre 5 Feb 16:18
    #4

    På vår bild, i den vinkeln är det helt slätt......det ser ut som en liten topp på ert kort. Vår bm var 99% säker på att vi väntar en tjej.

    Dock sparade hon inte kortet, men jag ser skillnad på eran och vårt kort.

  • Äldre 5 Feb 17:35
    #5

    Det ser ut som pojke. Våran sa likadant att det är en pojke. Syns bara pungen på bilden. Ska försöka bifoga vårat så kan du jämföra. ...

  • Äldre 6 Feb 00:23
    #6

    På vår andra pojke såg jag tydligt innan bm sa något att det var en pojke, för då var pungen som en rund boll under snoppen...men på denna bild blir jag inte riktigt klok på vad som är en rund pung och snopp.

  • Äldre 6 Feb 09:34
    #7
    +1

    Vad är vad på bilderna? Haha. Jag förstår inte ens vad det är jag ser på bilderna. Finns huvudet på bebisen med? Vad är upp och ned? :P

  • Äldre 6 Feb 09:59
    #8

    Pojke.

    Min flicka såg inte alls ut så i den vinkeln. Sär var det inget som stack ut och man såg tre streck tydligt.

    Men vad säger barnmorskan?

  • Äldre 6 Feb 10:56
    #9

    Är bilden tagen liksom underifrån? För då tror jag att jag ser! Gissar också på pojke

  • Äldre 6 Feb 10:57
    #10
    pannkakan87 skrev 2016-02-06 09:34:49 följande:

    Vad är vad på bilderna? Haha. Jag förstår inte ens vad det är jag ser på bilderna. Finns huvudet på bebisen med? Vad är upp och ned? :P


    Bilden är tagen underifrån. Som om man skulle ta en bild underifrån när någon satt på en stol. Rumpan åt höger i bild och två lår åt vänster och i mitten ser man könet som är en pojke.
  • Äldre 6 Feb 11:31
    #11

    Vi frågade efter ultraljudet var över om hon hade skymtat något kön, så hon letade ju inte under tiden när jag låg där. Och då sa hon att hon hade skymtat något som hastigast och fick fram denna bilden. Hon sa att hon trodde pojke men att hon inte var riktigt säker. Och jag jämför ju med vår andra pojke och det ser inte alls ut så, men visst kan pojkar se olika ut i magen såklart :)

  • Äldre 6 Feb 11:34
    #12

    Vi ska ju få göra ett ultraljud till om några veckor ca i v 36/37 när det närmar sig förlossningen, så då hoppas jag att vi kan få det bekräftat att det är en pojke. :)

  • Äldre 8 Feb 15:55
    #13

    ser ut som en pojke  

  • Äldre 8 Feb 19:29
    #14

    Jag tycker att man ser väldigt tydligt att det är en pojke Det är ju en snopp

  • Äldre 8 Feb 21:31
    #15

    Skulle idag fått veta vad jag har i magen men hon som skulle göra ul var sjuk! Det var privat så jag fått en ny tid om flera veckor först nu är jag sjukt nyfiken så kanske någon här som vill gissa på min bild v 12
    Tack

  • Äldre 8 Feb 21:32
    #16

    Skulle idag fått veta vad jag har i magen men hon som skulle göra ul var sjuk! Det var privat så jag fått en ny tid om flera veckor först nu är jag sjukt nyfiken så kanske någon här som vill gissa på min bild v 12
    Tack

  • Äldre 19 Feb 10:23
    #17

    var på rul igår och hon var stensäker på pojke 

  • Äldre 19 Feb 10:24
    #18

    Glömde bild

  • Äldre 19 Feb 10:25
    #19

    Japp, så ser pojkar ut på ultraljud!:0)

Svar på tråden RUL bild v.18, är detta en pojke till 100%