• Anonym (Dum kille)

    Sex

    Hej

    Jag är 18 årig och har aldrig haft sex!!

    E jag sjuk???

    Hur kan jag hitta kk?

  • Svar på tråden Sex
  • Anonym (Helt normalt.)

    Att inte haft sex vid 18års ålder är varken konstigt eller ovanligt. Helt normalt snarare.

  • Anonym (anonym)

    Du ska vara stolt över dig själv som aldrig har haft sex!

    Kan kännas konstigt eftersom många hoppar på den svängen väldigt tidigt.

    Men försök tänkt såhär.

    Att ha sex med någon ska vara något härligt och underbart. Man skall njuta varje sekund , minut tillsammans med den man älskar med.

    Att hitta en KK kommer inte göra dig gott i själen i längden . Kanske känns bra precis i början. Försök istället hitta en fin partner som du kanske förhoppningsvis vill dela din vardag med så ska du se att du kommer uppskatta sexet mycket mer :)

    Lycka till

  • Anonym (Dum kille)

    Asså jag vet inte faktiskt hur kan jag hitta en tjej som flickvän elr KK!

    Jag e dum kille som tycker det e bättre att vänta på tjejer komma till mig istället jag gå till dom!

    Så det är mitt problem med tjejerna!

  • Anonym (i svängen)

    Jag ser det inte som konstigt alls, det är så olika för oss alla när man förlorar oskulden och känn dig inte pressad av omgivningen utan det kommer att hända även om det verkar frustrerande (och att jag säger det är inte mycket till tröst).

    Det är inte alltid lätt att möte en tjej och ragga, men en av sakerna som kan göra det lättare är att ha ett gemensam intresse. Något man kan prata om och därifrån bygga vidare på det hela. Sedan är det att testa sig fram, det kommer vara en del motgångar och så är det alltid oavsett hur van man är att dejta eller inte. En annan viktig punkt är att inte vara desperat eller verkar desperat efter enbart sex eller annat, det är väldigt avtändande. Att låta tjejerna komma till dig, särskilt på nätet, är inte en bra idé. På en hemsida kan dem få ett hundratal meddelanden från killar under en dag, så det finns ingen anledning för dem eller ens tid att kolla in andra profiler. Det gäller då att visa initiativ och kontakta först, kontakta många och se vad som händer.

    Att hitta en kk kan vara skönt, och jag håller delvis med om vad någon annan skrev att det kan vara bra i början men destruktivt i längden. Allt beror på hur väl man kommunicerar med varandra i den relationen, och hur man utvecklas under tiden. Det är många sådana relationer som förstörts på grund av att en person har fått känslor för den andre som inte kan eller kommer besvaras.


    I vilket fall som helst så finns det gott om hemsidor för den som är över 18 för att hitta en kk, med mera. Finns många olika sorter, både gratis och betalsidor. Du kan kolla upp BodyContact och HappyPancake till exempel. Sexsajter finns det många av men du kan ju kolla upp katakvinnor .se eller knullvan.se (det är betalsajter vad jag minns) tror porrigt finns kvar som gratissida.

    I vilket fall, lycka till.

  • Asirna

    Det är helt normalt.
    Säkert flera polare till dig som säger de har haft sex medan de ändå är oskulda.

  • systerjohanna

    Du kan ju testa några sidor och se om det funkar för dig, jag har oftast använt flera stycken samtidigt för bästa resultat. Allt har hittills berott på vilket humör jag varit på, men jag kör med bodycontact.com, hemligdejt.se, klubb6.se med flera. Var inte orolig, det är inget fel på dig och du kommer hitta en kk eller tjej så småningom. Jag ser att du fått en del tips redan av andra som gjort inlägg här :)

Svar på tråden Sex