• Anders40

    Porr- och onaniskadad?

    Lite försnack:
    Jag sitter ofta och läser erotiska noveller, eftersom min fantasi ger mer än nätporr. Ibland kan jag sitta nästan en hel dag och vara rejält upphetsad över en het novell, med en otrolig orgasm flera timmar senare.En smula beroende kanske.

    Jag har tröttnat på porrfilm sedan två månader tillbaka, och finner nästan inget upphetsande längre. Är det nån annan som känner så? Jag har märkt att när jag slutade att titta på porr, så är det motsatta könet MYCKET mer attraktivt i verkligheten. ALLA tjejer är sexiga som fan, vilket är som det borde vara tänker jag!

    Ovanstående för mig vidare till:
    Jag har insett hur porr kan förvränga sex till den grad att det inte går att uppleva det som en normal människa längre. Alla förväntningar man får är uppåt väggarna fel, och kraven på prestation är helt orealistiska.

    Ett förstavärldsproblem som vi har är att alla verkar onanera för mycket. Om alla är tillfredsställda, hur ska vi finna varandra och få äkta relationer, nya barn i livet och en stabil framtid? Framförallt, varför säger folk att de inte behöver sex när de uppenbarligen runkar, fleshlightar, klittar eller dildoar dagligen? Går man in på apoteket så säljer dom uppmuntrande sexleksaker för kvinnor, vilket får mig att undra hur fel det har gått när samhället vill att folk INTE ska söka sex med varandra?

    Trivs verkligen flera miljoner svenskar med att vara singel för att de har en dildo eller fleshlight i byrålådan?

  • Svar på tråden Porr- och onaniskadad?
  • Booties

    Vad otroligt härligt det var att läsa någon annans åsikter kring porr som är likvärdiga mina egna! Jag tror absolut att porr kan vara ett stort hinder för många.

    Har tackat nej till ett par män bara på den grunden att jag fått en liten inblick(genom sociala medier) på vilka sorts sidor de drar sig till. Det är att skjuta sig själv lite i foten.

    "Föredrar du plastiga porrbrudar och orealistiskt sex så är inte jag rätt för dig. Fortsätt leta."

  • Hamburgartjuven

    Jag ser dagligen på porr morgon, middag, kväll. Brutal, extrem porr (vända tarmen ut och in, spyor, piss m.m.) . Jag har inga problem med att ha mjuk kärleksfull sex. Jag har inte noterat någon påverkan på potens, lust till mjuksex i missionären etc.

  • Rockatansky

    Både ja och nej.

    Jag tror du kan få lika verklighetsfrånvänd uppfattning av att läsa noveller faktiskt. 
    Sen tror jag inte att det bara är i porr utan även vanlig tv. 

    Men lite egen tid kan nog hjälpa folk att hålla humöret uppe och vi slipper spontana sexakter i varenda buske bara för att några vill lätta på trycket.

    Sen Booties.. Om du själv inte anser dej vara en " Plastig porrbrud" och någon är intresserad av dej, så kanske det inte är dennes typ. Oavsett vad dom råkade gilla på FB eller dyl. vid nått tillfälle. Själv är jag på nivån i inlägget att ALLA tjejer är sexiga, om än på lite olika sätt. 

  • Booties

    [quote=76319048][quote-nick]Rockatansky skrev 2016-02-09 11:19:48 följande:[/quote-nick]

    Både ja och nej.

    Jag tror du kan få lika verklighetsfrånvänd uppfattning av att läsa noveller faktiskt. 

    Sen tror jag inte att det bara är i porr utan även vanlig tv. 

    Men lite egen tid kan nog hjälpa folk att hålla humöret uppe och vi slipper spontana sexakter i varenda buske bara för att några vill lätta på trycket.

    Sen Booties.. Om du själv inte anser dej vara en " Plastig porrbrud" och någon är intresserad av dej, så kanske det inte är dennes typ. Oavsett vad dom råkade gilla på FB eller dyl. vid nått tillfälle. Själv är jag på nivån i inlägget att ALLA tjejer är sexiga, om än på lite olika sätt. 

    [/

    Absolut, jag påstår inte att "någon" måste välja bara en typ. Att tycka om flera är nog vanligare. Det ena utesluter inte det andra ???? Däremot så tror jag inte på att man bara "råkar", utan att det faktiskt är ett aktivt val att tex gilla en sida på fb. När jag gjorde dessa bedömningar av dessa två specifika grabbar så hade de valt följa oerhört många sidor och alla var av en och samma genre. Hade det varit blandat och kanske i mindre skala så hade jag inte varit så snabb att döma.

  • Anton Chigurh
    Mrs Okänd skrev 2016-02-09 10:36:59 följande:
    Men hur hinner man läsa sexnoveller en hel dag ???

    Annars håller jag med dig. Folk är avtrubbade.
    Min underbara MrsWetKiss.gif (fint med 3 frågetecken förrestenthumbsup.gif) ...jo, hon (TS) skrev inte att hon läser sexnoveller en hel dag, hon skrev att hon "kan sitta nästan en hel dag och vara rejält upphetsad över en het novell" hon sitter alltså inte och läser hela dagen utan hon är kåt som helvete. Hela dagen. Och orsaken är novellen hon läste på morgonkvisten.

    Lite så.

    HA NU EN SKÖN EFTERMIDDAG, Mrs shiny.gif

    Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anders40 skrev 2016-02-03 18:48:15 följande:
    Lite försnack:

    Ett förstavärldsproblem som vi har är att alla verkar onanera för mycket. Om alla är tillfredsställda, hur ska vi finna varandra och få äkta relationer, nya barn i livet och en stabil framtid? Framförallt, varför säger folk att de inte behöver sex när de uppenbarligen runkar, fleshlightar, klittar eller dildoar dagligen?

    Går man in på apoteket så säljer dom uppmuntrande sexleksaker för kvinnor, vilket får mig att undra hur fel det har gått

    när samhället vill att folk INTE ska söka sex med varandra?


    Trivs verkligen flera miljoner svenskar med att vara singel för att de har en dildo eller fleshlight i byrålådan?
    "när samhället vill att folk INTE ska söka sex med varandra?"

    Vad är det för fel med att Apoteket säljer sexleksaker. Bara för att någon anskaffar sexleksaker är det inte ensbetydande med att dom slutar söka kontakt med varandra. Jag och min kvinnaHjärta börjar få ihop en rekorderlig arsenal av leksaker och vårt sexliv utvecklas nåt in i helvete. Det klaffade DIREKT när vi hade sex allra första gången, det var ljuvligt och ändå blir det bara bättre och bättre hela tiden och där är sexleksaker en intressant och givande krydda i utvecklingen.

    Så det så.

    Kram //Antondance.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Mrs Okänd
    Anton Chigurh skrev 2016-02-09 13:02:50 följande:
    Min underbara MrsWetKiss.gif (fint med 3 frågetecken förrestenthumbsup.gif) ...jo, hon (TS) skrev inte att hon läser sexnoveller en hel dag, hon skrev att hon "kan sitta nästan en hel dag och vara rejält upphetsad över en het novell" hon sitter alltså inte och läser hela dagen utan hon är kåt som helvete. Hela dagen. Och orsaken är novellen hon läste på morgonkvisten.

    Lite så.

    HA NU EN SKÖN EFTERMIDDAG, Mrs shiny.gif

    Kram //Anton
    Var det inte en man??????????? Läste igen men jag är ju som jag är...OCH fixar orgasmen direkt istället och sen en till och en till om jag har lust....men det är ju bra att du förtydligade det hela. Men är det mest män som sitter och är kåta en hel dag och njuter av det? Spara på satsen kanske? Ta lång sats...
  • suziz
    Anton Chigurh skrev 2016-02-09 13:02:50 följande:
    Min underbara MrsWetKiss.gif (fint med 3 frågetecken förrestenthumbsup.gif) ...jo, hon (TS) skrev inte att hon läser sexnoveller en hel dag, hon skrev att hon "kan sitta nästan en hel dag och vara rejält upphetsad över en het novell" hon sitter alltså inte och läser hela dagen utan hon är kåt som helvete. Hela dagen. Och orsaken är novellen hon läste på morgonkvisten.

    Lite så.

    HA NU EN SKÖN EFTERMIDDAG, Mrs shiny.gif

    Kram //Anton
    Varför antar du att Anders40 är en kvinna?
Svar på tråden Porr- och onaniskadad?