• Anonym (hmm)
    Äldre 3 Feb 21:29
    9399 visningar
    78 svar
    78
    9399

    skulle ni sluta träffa någon som bara vill ligga?

    Jag är intresserad av en person som gjort klart för mig att han enbart vill att vi ska ha sex och inget annat. Jag är intresserad av honom och vill mer, hur skulle andra gjort? Fortsatt träffa honom och hoppas han vill mer inom en snar framtid eller lägga ner helt?

    Han är helt perfekt enligt mig, på alla sätt och vis vill bara han ska inse att jag är jävligt perfekt jag också

  • Svar på tråden skulle ni sluta träffa någon som bara vill ligga?
  • pircad­pappa
    Äldre 3 Feb 21:31
    #1

    Har själv varit i en sådan situation och vi hade sex 1gång sen va det bra.

    Blev ledsen o sårad så tänk efter är mitt råd

  • Anonym (hmm) Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 21:38
    #2
    pircadpappa skrev 2016-02-03 21:31:00 följande:

    Har själv varit i en sådan situation och vi hade sex 1gång sen va det bra.

    Blev ledsen o sårad så tänk efter är mitt råd


    Jo, jag är livrädd för att stå där sårad när han även är så ärlig som han är men samtidigt så känns allt så fruktansvärt bra med honom! Vill inte förlora han ur mitt liv...
  • pircad­pappa
    Äldre 3 Feb 21:44
    #3

    Allså det blir då riktig knepigt om man säger så.

    Anting träffas ni o har sex du tar risken.

    Eller så har du bara han som vän och va ärlig till han säg vad du tycker.

    Typ jag kan ej ha sex med dig för då skulle mina känslor bli värre.

  • Anonym (hmm) Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 21:48
    #4
    pircadpappa skrev 2016-02-03 21:44:44 följande:

    Allså det blir då riktig knepigt om man säger så.

    Anting träffas ni o har sex du tar risken.

    Eller så har du bara han som vän och va ärlig till han säg vad du tycker.

    Typ jag kan ej ha sex med dig för då skulle mina känslor bli värre.


    Vi har redan haft sex... flera gånger och jag ville inte mer än så ibörjan heller utan känslorna har bara blivit starkare. Jag har sagt att jag tycker om honom och han svarade att han gillade vårt sex. Jag har även frågat om han skulle kunna tänka sig ett förhållande inom en snar framtid och han svarade då: "nej, ngt sådan är jag inte alls intresserad av. Mitt ex har satt alldeles för djupa sår för att jag skulle klara ett förhållande"
  • Anonym (Man)
    Äldre 3 Feb 22:18
    #5

    Ta honom på orden-han menar vad han säger. Det kommer inte bli nåt, det vet han redan.

  • Anonym (IKnow­)
    Äldre 3 Feb 23:16
    #6

    Du sårar bara dig själv om ni ses för sex och bara du har andra känslor..

  • Anonym (:))
    Äldre 3 Feb 23:30
    #7

    För mig är sex något fint man har med personer som man älskar och som älskar en tillbaka. Så jag hade känt mig enormt äcklig och utnyttjad att veta att man bara är en "töm och glömmare". Hade förmodligen också sårat mig själv i slutet att gå runt och veta att det inte kommer bli något, att man bara duger på hans villkor. Det må kanske kännas som att han är den rätte, men en dag tror jag att du kommer ångra att du trånat efter honom. Det finns troligtvis bättre och snällare personer att ödsla sin energi på då. Men det är klart, försöka går ju alltid att visa upp sina fina sidor och visa att du är mer än bara ett ligg. Det lättaste är väl då att bjuda hem honom på middag/filmkväll eller något sen när han försöker "krypa sig på" så nekar du med motiveringen att du inte känner för det/mens/ trött eller vad som. Om han då blir irriterad eller är snabb att gå därifrån samt slutar höra av sig är han inget att satsa på ändå. 

  • Anonym (Loppa­n)
    Äldre 3 Feb 23:38
    #8

    Nej, usch! Hade jag varit känslomässigt intressera av någon så hade jag aldrig gått med på att enbart ha en KK-relation. Varför tvinga sig själv att lida liksom!?

    Nej, jag hade lämnat och sett mig om efter någon annan.

  • Anonym (Hey)
    Äldre 3 Feb 23:43
    #9

    Det finns förhållanden som börjat på det sättet men tror inte att det är vanligt... Låter som en lam sak att säga tycker jag, hans ursäkt.

  • Anonym (hmm) Trådstartaren
    Äldre 4 Feb 11:14
    #10

    Jag vet ju att han inte vill mer eftersom han sagt det men kan ändå inte sluta hoppas, vad är det för fel på mig? Hur kan jag tycka han är så himla perfekt egentligen? Han ser inte bra ut, inte min typ i vanliga fall men ändå känner jag så starkt för honom?! Så himla jobbigt!!

Svar på tråden skulle ni sluta träffa någon som bara vill ligga?