• LaLON

    Tror att min kille är aktiv på Victoria Milan

    Tror att jag såg min pojkvän inloggad på Victoria Milan, och blev väldigt förvånad. Han har förut kontaktat kända källor typ gamla älskarinnor och KK för sex bekräftelser. Jag har vid flera tillfällen frågat honom om han vill ha ett öppet förhållande vilket han har nekat och nu verkar det ändå som om han gått med i Victoria Milan. Vi har innan vi blev tillsammans diskuterat den typ av kontakt och han har alltid sagt att det inget för honom trots det har han sökt sig dit.


    Jag måste konfrontera honom, jag vet men vill vet om någon har nått förslag hur man kan få en bekräftelse att så var fallet.


    Jag vet att jag bör lämna honom men jag är som jag är och vill veta varför han gör vad han gör. Utan bevis kommer han att blåneka, känner honom, så hur kan jag få fram en sanning? Har inte koderna till hans mobiler eller platt och inte lösenord till datorn. Jag måste få ett erkännande för att kunna gå vidare.
    Har haft ex som varit otrogna, och vet att om jag inte får ett svar på varför så kan jag inte släppa utan ältar det tills dö dagar.

  • Svar på tråden Tror att min kille är aktiv på Victoria Milan
  • Anonym (Mike)
    LaLON skrev 2016-02-04 08:28:19 följande:

    Tror att jag såg min pojkvän inloggad på Victoria Milan, och blev väldigt förvånad. Han har förut kontaktat kända källor typ gamla älskarinnor och KK för sex bekräftelser. Jag har vid flera tillfällen frågat honom om han vill ha ett öppet förhållande vilket han har nekat och nu verkar det ändå som om han gått med i Victoria Milan. Vi har innan vi blev tillsammans diskuterat den typ av kontakt och han har alltid sagt att det inget för honom trots det har han sökt sig dit.


    Jag måste konfrontera honom, jag vet men vill vet om någon har nått förslag hur man kan få en bekräftelse att så var fallet.


    Jag vet att jag bör lämna honom men jag är som jag är och vill veta varför han gör vad han gör. Utan bevis kommer han att blåneka, känner honom, så hur kan jag få fram en sanning? Har inte koderna till hans mobiler eller platt och inte lösenord till datorn. Jag måste få ett erkännande för att kunna gå vidare.
    Har haft ex som varit otrogna, och vet att om jag inte får ett svar på varför så kan jag inte släppa utan ältar det tills dö dagar.


    Du kan skapa en egen profil och söka på matchande profiler. Har han inloggning så har han säkerligen en profil och då lär du finna honom. 
  • Anonym (Man)

    Skapa nån mailadress på t.ex gmail som heter typ snyggtjej@gmail.com o maila honom o skriv typ gillade din profil på victoriamilan och tänkte jag skulle maila dig bla bla.

    Sen hoppas på nåt slags svar som bestyrker det du tror. Mailadresserna syns ju säkert inte på victoriamilan men han borde reagera:)

  • LaLON

    Tack för era förslag, gjorde det enda raka. Konfronterar honom och fick en massa lögner tillbaka. Visst hade han varit aktiv innan vi träffades men det kostar så mycket att stänga kontot att han ha det kvar. Ledsen men det kostar och ha det öppet och gratis att stänga enligt deras hemsida.

    Så alltså är han aktiv fortfarande varför skulle han annars sitta hemma hos mig och surfa på brudar? Dörrmatta som jag är låtsas jag tro honom och låtsas som allt bra.

Svar på tråden Tror att min kille är aktiv på Victoria Milan