• Anonym (möbelmax)

    Ska killen styra upp?

    Har pratat med en tjej om en ev dejt. När jag frågade vad hon vill göra fick jag svaret "du får bestämma, du är karl".
    What?
    Sånt blir jag skitstressad av. Jag är inte van att dejta. Och känner mig inte som en "karl", snarare en kille.
    Är detta vanligt, att tjejer förväntar sig att killen ska ta kommandot?
    Jag är inte den typen, så hon skulle nog bli besviken.

  • Svar på tråden Ska killen styra upp?
  • FuckGoggleAskMe

    Bestäm då att hon bestämmer. Bestäm att ni träffas klockan X, iklädda sportiga eller tjusigs osv kläder, och sen gör det hon hittat på.

  • Knox

    Well du kan planera en dejt och berätta ingående för henne och se vad reaktion är.
    Första dejten behöver inte vara särskilt överdrivet planerad.
    Personligen skulle jag föredra ett mysigt fik så man har möjlighet att prata med varandra och känna varandra på pulsen om det är något att bygga vidare på.


    Nåja du löser det nog på något sätt :)

    Lycka till!

  • Anonym (n)

    nej det var fånigt sagt av henne tycker jag.  är det en sån tjej du vill ha? en som är osjälvständig och vill killen ska sköta allt?

  • Anonym (möbelmax)
    Anonym (n) skrev 2016-02-04 21:09:26 följande:

    nej det var fånigt sagt av henne tycker jag.  är det en sån tjej du vill ha? en som är osjälvständig och vill killen ska sköta allt?


    Det ringer lite varningsklockor får jag ju säga. Jag frågade henne om killen ska göra allt jobb, då svarar hon "jag vill bli uppvaktad, är brudig".
  • Anonym (Heh)

    Det blir lite tråkigt om du hela tiden frågar "vad vill du" "är det ok om jag gör detta." Var lite ego och kör, du behöver inte tveka, hon gillar ju att du bestämmer så då kan du göra vad sjutton du vill. Eller så träffar du en tjej som är trött på såna killar som tjejen vill att du ska vara.

  • Anonym (Heh)
    Anonym (möbelmax) skrev 2016-02-04 21:14:15 följande:

    Det ringer lite varningsklockor får jag ju säga. Jag frågade henne om killen ska göra allt jobb, då svarar hon "jag vill bli uppvaktad, är brudig".


    Hon har förmodligen träffat killar där hon gjort allt jobb, nu är hon less på det.
  • Anonym (Död fisk)
    Anonym (möbelmax) skrev 2016-02-04 21:14:15 följande:
    Det ringer lite varningsklockor får jag ju säga. Jag frågade henne om killen ska göra allt jobb, då svarar hon "jag vill bli uppvaktad, är brudig".
    Woah. Varningssignal. Jag tolkar det som att hon vill bli försörjd.

    Fun note: Min syster kallar tjejer som vill vara "brudiga" för döda fiskar, för de bara ligger där i sängen typ och väntar på uppvaktningen Skrattande
  • Anonym (Heh)
    Anonym (Död fisk) skrev 2016-02-04 21:21:23 följande:

    Woah. Varningssignal. Jag tolkar det som att hon vill bli försörjd.

    Fun note: Min syster kallar tjejer som vill vara "brudiga" för döda fiskar, för de bara ligger där i sängen typ och väntar på uppvaktningen 


    MEN kan vara så att killen får tio ggr så mkt tillbaka om han ger sig fan på att uppvakta. Investering kallas det för.
  • Knox
    Anonym (Död fisk) skrev 2016-02-04 21:21:23 följande:
    Woah. Varningssignal. Jag tolkar det som att hon vill bli försörjd.

    Fun note: Min syster kallar tjejer som vill vara "brudiga" för döda fiskar, för de bara ligger där i sängen typ och väntar på uppvaktningen Skrattande
    Hahaha
    Anonym (Heh) skrev 2016-02-04 21:25:12 följande:
    MEN kan vara så att killen får tio ggr så mkt tillbaka om han ger sig fan på att uppvakta. Investering kallas det för.
    Ja så kan det vara med.

    Båda möjligheterna finns men man vet inte innan man har testat ^^

  • Anonym (möbelmax)
    Anonym (Heh) skrev 2016-02-04 21:15:59 följande:

    Det blir lite tråkigt om du hela tiden frågar "vad vill du" "är det ok om jag gör detta." Var lite ego och kör, du behöver inte tveka, hon gillar ju att du bestämmer så då kan du göra vad sjutton du vill. Eller så träffar du en tjej som är trött på såna killar som tjejen vill att du ska vara.


    Ja, det skulle bli tråkigt. Och vad tjatig jag skulle känna mig.
Svar på tråden Ska killen styra upp?