• Anonym (A)

    När hade ni sex första gången med er nuvarande partner?

    Hur snabbt hamnade ni i säng när ni träffade er nuvarande partner? Första dejten? Senare?

    Hur var det första gången med partnern, klaffade sexet på en gång så att ni kände att han/hon var helt rätt för er?

  • Svar på tråden När hade ni sex första gången med er nuvarande partner?
  • 100kgpappa

    Träffades på en efterfest, inget sex då, men nästa gång vi träffades så blev det åka av.

    Var bra första gången, men det var inte därför jag fastnade för henne, men hon var ju betydligt roligare att ha sex med än mitt ex.

    Nu är sexlivet fantastiskt

  • Jeltzin

    Tog väl ca 4 månader innan vi hade sex första gången.
    På grund av avståndet mellan oss vart det bara att vi träffades nästan varje helg.
    4 månader kanske är lång tid men då hon aldrig hade haft sex innan väntade vi och hade det när hon kände sig redo för det.

  • Anonym (Nöjd)

    Min nuvarande sambo tog min oskuld, sen blev det inte mer.. förens efter 8 år.. nu har vi levt ihop i snart 3 år :)

    Tanken är ju att han ska vara både den första och den sista som stoppar in den i mig ;)

  • Anonym (Morgonen)

    Det blev morgonsex efter första dejten. Vi hade känt varandra på håll länge, men till slut skulle vi ses på tu man hand. Vi hade längtat efter att kunna träffas i flera veckor (andra planer kom emellan), så när vi äntligen sågs gick vi på konsert på kvällen och satt sedan uppe och drack te och surrade halva natten och tassade som katten kring het gröt. Jag frågade om han hade lust att äta frukost med mig, och det ville han. När vi gick och lade oss var jag så trött att jag höll på att dö, för jag hade inte kunnat sova natten innan. Vi klädde av oss halvnakna och sov i varandras armar, och när vi vaknade blev det åka av. Jag var lite orolig att han skulle tycka att jag var lättfotad, men det skulle ju ändå bara bli en semesterflört så det fick bära eller brista. Det är snart 15 år sedan nu!

  • 100kgpappa
    Anonym (Nöjd) skrev 2016-02-05 13:21:12 följande:

    Min nuvarande sambo tog min oskuld, sen blev det inte mer.. förens efter 8 år.. nu har vi levt ihop i snart 3 år :)

    Tanken är ju att han ska vara både den första och den sista som stoppar in den i mig ;)


    Alltså, ni hade sex en gång, sen inget på 8 år? Var ni inte ihop under den perioden eller?
  • Anonym (Nöjd)
    100kgpappa skrev 2016-02-05 13:23:53 följande:

    Alltså, ni hade sex en gång, sen inget på 8 år? Var ni inte ihop under den perioden eller?


    Nej, vi träffades inte under den perioden ;)
  • Anonym (wendy)

    Vi pratade över nätet en del i ca 2 månader. Sen bestämde vi oss för att träffas på en fest och den kvällen hade vi (fylle)sex. Han var oskuld, visade det sig. Vi var inte tillsammans officiellt då, men dagen efter blev vi det. Nu har vi varit tillsammans i 6 år. :)

  • Anton Chigurh

    Första träffen, typ. Och, vi kände båda två att nä, det stämde inte till 99 %, nä, utan det var 100 % direkt. Det var bara så klockrent från första början. Och det blir dessutom bättre och bättre hela tiden. Fast det är nåt in i helvete bra som det är...dance3.gif

    Kramar. //Anton


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nöjd) skrev 2016-02-05 13:21:12 följande:

    Min nuvarande sambo tog min oskuld, sen blev det inte mer.. förens efter 8 år.. nu har vi levt ihop i snart 3 år :)

    Tanken är ju att han ska vara både den första och den sista som stoppar in den i mig ;)


    Hur gamla var ni första gången?
  • Anders 386

    En vecka efter första träffen. Sexet skitdåligt, det var första gången för mig, jag var onykter o halvslak. 18 år och fruktansvärt osäker, min partner hade haft flera innan mig. Men vem är proffs första gången liksom, alla är ju barn i början. Glad

Svar på tråden När hade ni sex första gången med er nuvarande partner?