• Anonym (Undra­r)
    Äldre 5 Feb 18:01
    3517 visningar
    15 svar
    15
    3517

    Tjejer, vad tycker ni om killen kommer i brallorna?

    Tjejer, vad tycker ni om en kille kommer i brallorna av upphetsning? Har ni varit med om att en kille kommit i brallan fast ni inte ens skulle ha sex?

  • Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni om killen kommer i brallorna?
  • Äldre 5 Feb 19:37
    #1

    Det känns lite oerfaren tonårskille för mig

  • Anonym (Dom)
    Äldre 5 Feb 19:43
    #2

    Beror på omständigheterna.
    Är han en aspirerande undergiven som söker en plats hos mig så lägger jag det på oerfarenhet och överväldigande av den nya sitautionen.
    Är han däremot tränad och rutinerad undergiven som tillhör mig så ska han veta bättre, då frågar man om lov innan man kommer. 

  • Anonym (Maja)
    Äldre 5 Feb 20:37
    #3

    Bryr mig inte så mkt, det är lite gulligt att han blir så kåt.

  • Anonym (Inte oerfar­en)
    Äldre 6 Feb 02:01
    #4

    Skulle kanske ha tyckt att han var oerfaren och klumpig för ett antal år sedan. Men själv höll jag på att få en orgasm en kväll när jag och mitt ex stod ute i en park och kysstes. Ingen petting, ingenting, utan enbart kyss. Jag var fruktansvärt kåt. Så jag vet hur det känns att vara överkåt och det har nog inget med oerfaren att göra. Man kan vara över 30, sexuellt erfaren och ändå komma i byxorna någon gång.

  • Anonym (Inte oerfar­en)
    Äldre 6 Feb 02:02
    #5

    Och jag är kvinna, skall jag tillägga

  • Anonym (Grabb­en bredvi­d)
    Äldre 6 Feb 12:39
    #6

    Hur lyckas man med det skulle jag vilja veta???

  • Anonym (Gaby)
    Äldre 6 Feb 13:59
    #7

    Lite gulligt, lite förnedrande för honom och lite upphetsande att han är så kåt att han inte kan behärska sig... Det är dock inget som jag varit med om, vad jag vet iaf!

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 6 Feb 15:07
    #8

    Det gick för mig en gång när flickvännen satt i mitt knä. Ingen av oss hade haft sex och vi hade inte sex med varandra efter det heller. Vi var 20 då. Pinsamt och häftigt på samma gång. Hon tog det bra.

  • Äldre 6 Feb 15:35
    #9

    Hade inte ens någon aning om att man kunde göra det, trodde ollonet behövde "retning" för att trycket i pumpen skulle laddas upp, så att säga.

  • Anonym (Jag)
    Äldre 6 Feb 18:26
    #10

    Första gången jag skulle ha sex hände det. Hade äntligen lyckats ragga upp en kvinna efter många års försök och vi var på väg hem till henne. Var sprängkåt, nervös och höga förväntningar. När jag gick mer armen om hennes midja förde jag ner handen till henens rumpa och började klämma på den. Bara det var så omtumlande att jag kom på en gång. Hårt. Pinsamt, förklarade generat att det var min första gång. Hon skrattade och tyckte bara det var gulligt.

  • Äldre 8 Feb 08:46
    #12
    Anonym (Jag) skrev 2016-02-06 18:26:43 följande:

    Första gången jag skulle ha sex hände det. Hade äntligen lyckats ragga upp en kvinna efter många års försök och vi var på väg hem till henne. Var sprängkåt, nervös och höga förväntningar. När jag gick mer armen om hennes midja förde jag ner handen till henens rumpa och började klämma på den. Bara det var så omtumlande att jag kom på en gång. Hårt. Pinsamt, förklarade generat att det var min första gång. Hon skrattade och tyckte bara det var gulligt.


    Haha, Vilka rumpkåta killar det finns. En kille kom av att klåda min bak också en gång för länge sen.
  • Anonym (Kille­n)
    Äldre 8 Feb 09:23
    #13

    Kom en gång i brallorna av att tjejen satt grensle över mitt knä och vi hånglade. Var väl typ 16 år skulle jag tippa. Hon fick inte veta det eftersom jag pös hem efter det.

    Har även hänt i "nutid" med nuvarande sambo. Vi ligger i sängen och hånglar och smeker varandra (har underkläderna på) och tillslut kan jag inte hålla mig utan lägger av en sats i kallingarna. Jag förvarnade henne genom att säga att hon kan lugna sig lite. Hon gjorde tvärt om och fortsatte tills jag sprutade. Då log hon och sa nått i stil med att -oj, jag tror visst det var någon som inte kan behärska sig här. Du måste nog gå och tvätta av dig.

    Det har faktiskt hänt en gång till att hon smekt/klämt mig mellan benen när jag ligger med kalsonger på och hon faktiskt är lite road av att jag inte kan hålla tillbaka och kletat ner mig i kallingarna.

  • Äldre 9 Feb 18:02
    #14
    Anonym (Jag) skrev 2016-02-06 18:26:43 följande:

    Första gången jag skulle ha sex hände det. Hade äntligen lyckats ragga upp en kvinna efter många års försök och vi var på väg hem till henne. Var sprängkåt, nervös och höga förväntningar. När jag gick mer armen om hennes midja förde jag ner handen till henens rumpa och började klämma på den. Bara det var så omtumlande att jag kom på en gång. Hårt. Pinsamt, förklarade generat att det var min första gång. Hon skrattade och tyckte bara det var gulligt.


    Wow, jag har kommit av samma anledning. Hade inte haft sex på över ett år och så får man ragg på en rejält välsvarvad kvinna. Kände hur hennes bak gungade till i handen och PANG!
  • Anonym (Tjej2­3)
    Äldre 9 Feb 18:09
    #15

    Usch, skulle inte träffa honom igen. Sjukt osexigt och inget jag vill ha hos en kille.

Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni om killen kommer i brallorna?