• Anonym (Män)

    Generellt när slutar du attraheras av män, alltså när det är så gott som dött utseendemässigt?

    Generellt när slutar du attraheras av män, alltså när det är så gott som dött utseendemässigt? Förutsatt att dom har ett normalt BMI, tänk ungefär hur den genomsnittliga svensken ser ut i den åldern och utgå ifrån det... Alltså inga hollywood kändisar.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Generellt när slutar du attraheras av män, alltså när det är så gott som dött utseendemässigt?
  • Anonym (My)

    När dom är 10-15 år äldre än mig. Just nu är det i 40-45 års åldern.

  • Anonym (Gaby)

    Det där ändras ju med min egen ålder, nu när jag är 30 så tycker jag män upp mot 40, 45 kan vara attraktiva.

  • Anonym (C.)

    Jag är 31 och attraheras sällan av män över 30 år.

  • Anonym (Blanca)

    Min man är fortfarande attraktiv vid 55, skulle tro att jag kommer tycka det om 30 år också. Genomsnittsmannen är ointressant, han finns ju inte på riktigt. Vissa killar är sunkiga redan vid 25. Det är nog skillnad på att fortsätta attraheras av någon man känt länge, man vänjer sej gradvis vid linjer och gråa strån.

  • Anonym (Förändras)
    Anonym (My) skrev 2016-02-05 22:49:45 följande:
    När dom är 10-15 år äldre än mig. Just nu är det i 40-45 års åldern.

    Precis! Jag attraheras till människor som är i min egen ålder +- 10-15 år. När man är 25 tycker man kanske att människor i 50-årsåldern är "gamla" När man är 45 tycker man att människor i 50-årsåldern kan vara väldigt attraktiva medans 25-åringar känns barnsliga och valpiga. Allt är föränderligt
  • Anonym (Nio)
    Anonym (Förändras) skrev 2016-02-06 21:43:32 följande:

    Precis! Jag attraheras till människor som är i min egen ålder +- 10-15 år. När man är 25 tycker man kanske att människor i 50-årsåldern är "gamla" När man är 45 tycker man att människor i 50-årsåldern kan vara väldigt attraktiva medans 25-åringar känns barnsliga och valpiga. Allt är föränderligt
    Fast det där beror nog ganska mkt på hur man själv åldras också. Jag både ser mkt yngre ut och uppfattas så, därför är jag nog mindre benägen att gilla män i min egen ålder och mer attraheras av yngre. Sen vet jag de som ser äldre ut och dras till äldre.
  • Anonym (Förändras)

    Kändisar eller inte, alla är olika 
    Bruce Springsteen och Göran Persson är visst jämngamla


  • Flisan79

    Alltså, eftersom att jag attraheras av mer än det yttre så finns ingen åldersgräns. Jag tänder ju på min man som är 10 år äldre och det gjorde jag även när han var överviktig. Det ligger inte i utseendet för mig. Jag är helt säker på att jag kommer tända på honom så länge vi älskar varandra.

    Sen ta bara Sean Connery tex, han är 85 och behöver ju bara prata för att få tjejer att darra på benen.

Svar på tråden Generellt när slutar du attraheras av män, alltså när det är så gott som dött utseendemässigt?