• Anonym (Angi)

    Mitt livs kärlek dog

    Hej

    Förra vintern förlorade jag mitt livs kärlek. Han var den personen som kände mig bäst och alltid förstod mig. Innan har det känns som jag ska gå mitt itu men ändå kunnat hålla ihop mig själv. Nu mår jag så dåligt. Det enda jag vill är att få honom tillbakai livet. Vilket inte går. Han va 32 år gammal och min kärlek sen han va 19 år. Vi har ett barn tillsammans så kämpar o känner själv att jag gör ett bra jobb. Nu har jag börjat isolera mig, bli rädd för saker som ska hända och väntar på nästa händelse..känner inte igen mig själv. Är det någon mer som är eller varti. Samma situation?

    Mvh mig

  • Svar på tråden Mitt livs kärlek dog
  • Anonym (saknar)

    Beklagar sorgen.
    Jag har varit i samma situation.
    Det tog mig ett år för att riktigt förstå att han var död.
    Jag fick dödsångest som 15 år senare delvis finns kvar.
    Tanken på att barnen ska bli föräldralösa är hemsk.
    Han var mitt livs kärlek och bästa vän.
    Stor kram till dig.

  • Edna

    Usch vad jag tycker synd om dig. Men jag tror att tiden läker alla sår. Fast det kanske inte känns så just nu så tror jag ändå det kommer blir bättre.

  • Anonym (Angi)

    Tack till ni som svarat. Det går upp och ner hela tiden.

  • Anonym (Tess)

    Beklagar sorgen. Tillåt dig att sörja men också att vara glad när du är det. Tänk på hur gärna han önskar dig och ert barn glädje och lycka.

    Man känner alltid saknad men man lär sig att hantera den. Och man hittar tillslut ett fungerande liv och glädjeämnen. Och såsmåningom kan man tänka på minnen och skratta osv.

    Det blir lättare och roligare jag lovar. Men givetvis finns han i ditt hjärta ändå.

Svar på tråden Mitt livs kärlek dog