• Anonym (JohnB­ull)
    Äldre 6 Feb 10:40
    3627 visningar
    29 svar
    29
    3627

    Sexaktens varaktighet tidsmässigt

    Gjorde ett "vetenskapligt expriment" igår nör vi hade sex.

    Vi hade sex i ganska exakt elva minuter, varav åtta minuter var oralsex, och tre minuter knullade vi.

    Låter elva minuter som något som skulle räcka för din del? Rösta på det som passar dig bäst.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sexaktens varaktighet tidsmässigt
  • Äldre 6 Feb 11:22
    #1

    Det är alldeles för kort tid för min smak generellt men visst, en snabbis av det slaget räcker bra ibland.

  • 100kgp­appa
    Äldre 6 Feb 12:51
    #2

    Ett vanligt sextillfälle innan man somnar ligger där nånstans för oss med, men har barnen somnat i tid och man själv är pigg så kan det bli lite längre också.

    Framförallt är det oralsex och fingerlekar som vi lägger mer tid på, själva knullandet är ofta bara avslutningen på det hela.

  • Äldre 6 Feb 16:20
    #3

    Röstade inte. Svårt att säga. Ibland räcker det, ibland inte. Men hellre för kort än för långt tycker jag nog. Om jag är tillräckligt upphetsad behöver inte sexet vara så länge för att jag ska bli nöjd.

  • Äldre 6 Feb 16:47
    #4

    Alldeles för kort tid för min del. Det kortaste jag har sex är runt 30 minuter och då räknar jag det till en snabbis på morgonen innan man ska upp. Annars när jag har sex brukar det vara minst 2-3 timmar. Det längsta jag haft sex var i höstas och då hade jag sex typ 15 timmar i sträck (dock några korta pauser under de 15 timmarna).

  • Anonym (JohnB­ull) Trådstartaren
    Äldre 6 Feb 17:01
    #5
    Cecese skrev 2016-02-06 16:47:14 följande:

    Alldeles för kort tid för min del. Det kortaste jag har sex är runt 30 minuter och då räknar jag det till en snabbis på morgonen innan man ska upp. Annars när jag har sex brukar det vara minst 2-3 timmar. Det längsta jag haft sex var i höstas och då hade jag sex typ 15 timmar i sträck (dock några korta pauser under de 15 timmarna).


    Jag blir öm från naveln och neråt bara av att läsa ditt svar. Haha..
  • Anonym (Kvinn­a 1)
    Äldre 6 Feb 20:38
    #6
    Cecese skrev 2016-02-06 16:47:14 följande:

    Alldeles för kort tid för min del. Det kortaste jag har sex är runt 30 minuter och då räknar jag det till en snabbis på morgonen innan man ska upp. Annars när jag har sex brukar det vara minst 2-3 timmar. Det längsta jag haft sex var i höstas och då hade jag sex typ 15 timmar i sträck (dock några korta pauser under de 15 timmarna).


    Låter alldeles underbart!
    Jag o min man har sex omkring 45 min (vardagar), på helger 2-3 timmar. Max har legat på 5 timmar, några minuter paus för att fylla på vätska, orgasmerar mestadels hela tiden .... men ... 15 timmar (!) där har du slagit mig med hästlängder *tummen upp*
  • Äldre 6 Feb 22:09
    #7

    Brukar köra 5 timmar men då ingår paus för lunch

  • Anonym (Kvinn­a 1)
    Äldre 6 Feb 22:26
    #8

    Intressant omröstning som hade varit ännu intressantare om man frågar varför det röstat som de gjort!

    Den mest intressanta frågan är de kvinnor som röstat "kort tid enligt mig".
    Varför?
    Har du svårt att själv komma inom den tiden?
    Kommer du så snabbt och fortsätter att komma så länge ni har sex så ni vill njuta längre?

    Svarade själv "kort tid enligt" mig av den sista anledningen jag skrev ovan

  • Anonym (Kvinn­a2)
    Äldre 6 Feb 22:30
    #9

    Röstade kort. Hinner inte komma eller ens komma i rätt stämning på den tiden...

  • Anonym (123)
    Äldre 6 Feb 22:42
    #10

    Ni som pratar om sex i flera timmar - räknar ni det som ett samlag? Jag tänker mer att frågan handlar om längden på ett samlag, och inte flera på raken.

    För min del tycker jag 10-15 min knullande räcker gott och väl. Jag blir lätt öm. Kan inte få orgasm av in-ut ändå så man blir mest frustrerad om det pågår för länge.

    Sen tillkommer såklart förspel på kanske 15-20 min. En snabbis innehåller allt på kanske 15 min.

Svar på tråden Sexaktens varaktighet tidsmässigt