• Anonym (Olycklig)

    Hon tillfredställer mig, men vill aldrig ha sex gemensamt

    Har en konstig situation med min sambo. Jag har stort behov av närhet och sex, men hon i princip obefintlig lust. MEN så fort hon märker att jag är sugen, (att jag börjar ta initiativ) så säger hon: -lugn, jag kan ge dig ett handjobb.


    Många kanske tänker: vilken lyx du har...


    Men hon vill aldrig älska tillsammans, för henne är det mer att, "oj, nu kommer det där igen, låt oss få bort "besväret" så fort som möjligt.


    Dvs jag känner mig tom av att hon aldrig åtrår mig, eller är sugen på att vi har sex tillsammans eller vill att jag ger henne orgasm. Min lust är bara något som fort ska fås undan... Hon blir inte upphetsad av det själv als. Hon kan tex prata om sitt jobb undertiden...


    Inser kommer aldrig bli annat än så här, så jag kan inte säga att vi har något sexliv. Vad skulle ni göra? Ska jag vara nöjd och inte klaga?


    (Vi bor i en villa utanför en storstad och trädgården är annars hennes stora passion i livet, vilket också tar största delen av hennes fritid).


     


     


     

  • Svar på tråden Hon tillfredställer mig, men vill aldrig ha sex gemensamt
  • Anonym (Också)

    Känner igen mig i hennes situation. Jag har inte haft lust på flera år.
    Ger honom sköna stunder men avstår själv.

  • Anonym (Cherry)

    Jag förstår dig precis, jag är kvinna. Vem skulle vara nöjd med det där om man vill ha lustfylld sex med sin partner? Har du frågat henne varför hon inte vill ha sex, berättat vad du känner? Om inte, börja där.

  • Anonym (Hehe)

    Det går inte ha sex om man inte vill ha sex. Jag tycker inte att du ska pressa fram en lust. När jag var osugen gick jag till gyn och de sa att: om du börjar fast du inte vill kan lusten komma igång. Typ. Men nä, det funkar inte så. Det ska komma naturligt. Du är kanske för snäll, kanske ska bli mer spännande? Eller så är det inget fel hos dig utan hon gillar inte sex.

  • Anonym (Vanligt)

    Tar du hand om ev barn lika mycket som henne?
    Delar på hushållssysslor och visar intresse för henne?
    Många män skippar den biten och tror ändå att frun ska bli till sig i trasorna.

  • Anonym (Olycklig)
    Anonym (Vanligt) skrev 2016-02-06 14:32:12 följande:

    Tar du hand om ev barn lika mycket som henne?
    Delar på hushållssysslor och visar intresse för henne?
    Många män skippar den biten och tror ändå att frun ska bli till sig i trasorna.


    Vi har inga barn. Vi har en bra relation och vi fungerar bra i vardagen. Hjälps åt hemma och så. Under sista året så var hon sugen en gång. Det var efter att hon fick höra att det var en kvinnlig jobbarkompis som hade stött på mig. (Jag har aldrig gensvarat om någon flörtat).


    Känns lite som att min sambo tar mig för givet och då blir hon inte tänd på mig längre. När hon märkte att någon annan visat sig intresserad av mig, då blev jag attraktiv i min sambos ögon... Och då blev hon tänd och ville älska..


    Sen var jag inte så intressant på det området längre... Hur ska man tolka det?

  • Anonym (herr G)

    Känns som hon bor med dig för trädgårdens skull, enbart. Du är nog det som intresserar henne minst.

  • Anonym (Olycklig)
    Anonym (Också) skrev 2016-02-06 13:28:13 följande:

    Känner igen mig i hennes situation. Jag har inte haft lust på flera år.
    Ger honom sköna stunder men avstår själv.


    Men känns det inte konstigt att ge honom gång på gång, fast du inte är sugen? Ni båda är nöjda eller känns det som en belastning? (så jag känner lite)

  • Anonym (Också)
    Anonym (Olycklig) skrev 2016-02-06 22:15:20 följande:

    Men känns det inte konstigt att ge honom gång på gång, fast du inte är sugen? Ni båda är nöjda eller känns det som en belastning? (så jag känner lite)


    Njae, det skulle jag inte påstå.
    Det är viktigt för honom och han nöjer sig med det så varför inte?
    Det är ingen belastning för mig.

    Hade han propsat på sex som i samlag så hade jag troligen lämnat förhållandet.
    Vi har ett bra förhållande och trivs med varandra.
Svar på tråden Hon tillfredställer mig, men vill aldrig ha sex gemensamt