• Anonym (stjärtgossen)

    Räcker saliv?

    Räcker saliv som glidmedel när man ska ha analsex? Träffar en tjej som vill att vi ska skaffa särskilt glidmedel, men jag är van att det räcker med att ha saliv i analen och på kuken. Hur brukar ni göra?

  • Svar på tråden Räcker saliv?
  • Anonym (Fattaru??)

    Om det är henens rumpa du ska in i är det såklart HON som bestämmer vad som ska användas. Om någon ska penetrera ditt rövhål får du såklart bestämma om saliv räcker men i detta fall bestämmer hon inte du. Fattaru??

  • Anonym (O)

    Glidmedel! Saliv skulle aldrig räcka för mej, även om vi har analsex frekvent. Och som sagt, om det är hennes rumpa du ska in i, då är det hennes villkor dom gäller! Bara där skulle jag inte ens överväga att låta dej göra det...

  • Anonym (stjärtgossen)

    Vad ska jag ha då? Har testat Klick från apoteket nån gång och tycker det blir som tapetklister. 

    Lyssnar så klart på tjejen men tycker det är lite upphetsande när tjejer spottar på kuken.

  • Anonym (Hm)
    Anonym (stjärtgossen) skrev 2016-02-06 14:46:10 följande:

    Vad ska jag ha då? Har testat Klick från apoteket nån gång och tycker det blir som tapetklister. 

    Lyssnar så klart på tjejen men tycker det är lite upphetsande när tjejer spottar på kuken.


    Köp silikonbaserat!
  • 100kgpappa

    Silikonbaserat är bäst! Håller med om att klick känns mer kletigt än ordentligt halt.

  • Anonym (stjärtgossen)

    150 spänn??? Jävligt dyrt, och så hålla på mecka med internet. Funkar vanlig olja typ?

  • IsDimma
    Anonym (stjärtgossen) skrev 2016-02-06 18:19:14 följande:

    150 spänn??? Jävligt dyrt, och så hålla på mecka med internet. Funkar vanlig olja typ?


    Du behöver inte nödvändigtvis använda den sidan. Det finns billigare. Jag har inte handlat därifrån. Brukar använda någon utländsk sida jag inte minns namnet på just nu.
    Och krångla med nätet? Lättare än så blir det liksom inte
  • Anonym (stjärtgossen)

    Eller ta henne i fittan. Där glider det gratis

  • Anonym (PJUR?)
    Anonym (stjärtgossen) skrev 2016-02-06 18:19:14 följande:

    150 spänn??? Jävligt dyrt, och så hålla på mecka med internet. Funkar vanlig olja typ?


    Om inte jag minns helt fel så är det vattenbaserat man ska använda eller jag ute och cyklar? Jag vet inte, har inte analsex


    Pjur är i allafall det bästa märket i mina ögon, ungefär som Eros som fanns för 10 år sedan

    Det finns Pjur Silikonbaserat och Pjur Vattenbaserat, kostar en del men är värt varenda krona då de inte ger någon klåda eller utslag. Bor du nära en stad med en "erotikaffär" så hittar du garanterat det märket i butiken. 

  • Aikido
    Anonym (stjärtgossen) skrev 2016-02-06 18:19:14 följande:
    150 spänn??? Jävligt dyrt, och så hålla på mecka med internet. Funkar vanlig olja typ?
    Så länge ni inte blandar in kondomer eller leksaker kan ni använda vad fan som helst som inte är livsfarligt.
    Smör, olivolja, vaselin, kokosfett. Endast fantasin sätter gränser men tänk på eventuella allergier.

    Undvik mineraloljebaserade produkter som vapenfett och motorolja eller allmänt produkter med feta varningstexter och/eller dödskallesymboler på förpackningen.
  • Anonym (stjärtgossen)

    Blir nog inget knulla om jag ställer fram en dunk motorolja på sångkanten

  • Anonym (barnolja)

    Vanlig oparfymerad barnolja funkar bra, lämnar ingen sådär kladdig känsla som glidmedel gör. Jag har upptäckt analsex senaste året och ibland räcker det med glid från musen tycker jag. Men som någon skrev, det är den som ska bli penetrerad som bestämmer! Beror ju lite på storleken på det som ska in också så att säga. Lycka till och ha det så skönt

  • Samtalshoran
    Aikido skrev 2016-02-06 20:35:27 följande:

    Så länge ni inte blandar in kondomer eller leksaker kan ni använda vad fan som helst som inte är livsfarligt.

    Smör, olivolja, vaselin, kokosfett. Endast fantasin sätter gränser men tänk på eventuella allergier.

    Undvik mineraloljebaserade produkter som vapenfett och motorolja eller allmänt produkter med feta varningstexter och/eller dödskallesymboler på förpackningen.


    Fantastiskt :)
  • Anonym (159)

    För mig har det alltid räckt med saliv men vill din tjej ha glidmedel ska ni självklart använda det!

Svar på tråden Räcker saliv?