• Anonym (Ts)

    Gymma = liten kuk?

    Hej, som rubriken lyder, finns det ett sammanband? Jag hade sex med en kille som gymmade extremt mycket, o han hade väldigt liten kuk.. Dock vet jag inte om han tog anabola eller liknande, men han var ju ganska biffig om man säger så.

    Ska snart på date med en kille som gymmar, han är lite större, inte åt biffiga hållet, men gymmar regelbundet. Tror inte att han tar anabola.

    Så vad har ni för erfarenheter av detta fenomen? Kul att se andras syn på saken! Puss på er

  • Svar på tråden Gymma = liten kuk?
  • Tusselina

    Nu tänder jag inte på "byggare" så har ingen egen erfarenhet - men däremot så kommer den ju att *se* mindre ut om det handlar om stora muskler (större kropp - kuken mindre i förhållande till kroppen). Sen kan ju naturligtvis anabola göra att saker faktiskt krymper. 
    Dock om han har väldigt lite underhudsfett i området som kommer den vara effektivt större än om det finns fett som bäddar in roten. 

  • Anonym (Ts)

    Okej, men är det bara om killen tar anabola o sånt som kuken blir mindre ?Eller kan den bli mindre av att gymma överdrivet mycket?

  • Anonym (***)

    Varför skulle kuken bli mindre för att man gymmar?

    Vad tränar du själv?

  • Anonym (Ts)

    jag tränar inte alls. och jag är tjej så tror inte min snorre blir mindre ;) hehe

    nä men har du aldrig hört talas om det? att biffiga killar har små? 

  • Brunhilde

    Om det nu var så att kuken krympte av att man tränade, så tror jag att det skulle vara ytterst få som tränade öht.
    Snarare att det är som Tusselina säger, att den upplevs som mindre (visuellt) ju större killen är.

    Du får väl ha med dig en tumstock om det är viktigt för dig och kanske tom göra en kvantitativ studie på stadens gym.

  • Anonym (nja)

    Kuken blir ju inte mindre för att man gymmar, men en tolkning kunde ju vara att killar med liten kuk bygger stora muskler för att kompensera för detta tillkortakommande med något annat som anses maskulint??

    Sen är det ju precis som Tusselina säger, att kuken kommer ju att se mindre ut rent visuellt när resten av kroppen är extra biffig.

    Själv har jag ingen erfarenhet av muskelbyggare så jag bara spekulerar. Min egen väldigt ogymmade man är normalutrustad åt det större hållet...

  • Anonym (Ts)

    ja det lär väl vara lite myt, eller som ni säger att vissa kanske försker kompensera ;) hehe

    men han biffiga som jag var med, var inte bara visuellt mindre, jag kände knappt att han var inne i mig xD hehe

  • Anonym (***)
    Anonym (Ts) skrev 2016-02-07 15:57:02 följande:

    jag tränar inte alls. och jag är tjej så tror inte min snorre blir mindre ;) hehe

    nä men har du aldrig hört talas om det? att biffiga killar har små? 


    Nej, men jag har hört att de som inte tränar får mindre hjärnor...
  • Anonym (Kille)

    Är det de här du sitter och funderar på halv fyra en lördagsnatt?
    På gymmet finns alla storlekar. Och små killar kan ha stor kuk och stora killar liten.

  • Anonym (***)
    Anonym (Ts) skrev 2016-02-07 16:01:30 följande:

    ja det lär väl vara lite myt, eller som ni säger att vissa kanske försker kompensera ;) hehe

    men han biffiga som jag var med, var inte bara visuellt mindre, jag kände knappt att han var inne i mig xD hehe


    Du som är stor kanske, man bli väl det om man inte tränar, sägs det...
Svar på tråden Gymma = liten kuk?