• qpad

    Näsblod - Sov lilla ängel. Perfekta lyrics?

    Kom över en låt för ca 1 Månad sen. Aldrig hört talas om bandet, svenskt,  men denna låten är ju perfekt skriven 
    den går ju rakt in i hjärtat även om jag aldrig varit med om det som låten handlar om. säg gärna vad ni tycker. 



  • Svar på tråden Näsblod - Sov lilla ängel. Perfekta lyrics?
  • Voluptuous Shalimar

    Och du är en i bandet som jagar klick för er låt? Eftersom den verkar helt okänd och enda sättet att få veta vad den nu handlar om verkar vara att lyssna på ditt klipp?

  • qpad
    Voluptuous Shalimar skrev 2016-02-07 11:41:45 följande:
    Och du är en i bandet som jagar klick för er låt? Eftersom den verkar helt okänd och enda sättet att få veta vad den nu handlar om verkar vara att lyssna på ditt klipp?
    nix 
  • Voluptuous Shalimar
    qpad skrev 2016-02-07 11:51:10 följande:

    nix 


    Varför promotor du en sån skitlåt då? Texten ät förmodligen skriven av en trettonåring, i alla fall låter det så.
  • Dr Nail

    Den är väl okej????....jag kan säga såhär: för att vara svensk punk (och, tro mig, jag har hört en del svensk punk) är den bättre än genomsnittet. Näsblod.....var kommer gänget ifrån då?

  • Dr Nail

    Också, trummorna (speciellt virveln) var konstigt uppmickade, men i övrigt - ganska produktion, tycker jag

  • qpad
    Voluptuous Shalimar skrev 2016-02-07 12:36:00 följande:
    Varför promotor du en sån skitlåt då? Texten ät förmodligen skriven av en trettonåring, i alla fall låter det så.
    haha musiken är ju inte den bästa direkt, vi alla tycker olika, jag tycker texten är bra skriven hur som även om dom är 13 vilket är helt orelevant i detta sammanhanget. och vad menar du med promotor?.  Menar du promota är det ju inte direkt vad jag gör, så aktivt är inte detta forumet. 
  • qpad
    Dr Nail skrev 2016-02-07 12:55:13 följande:
    Den är väl okej????....jag kan säga såhär: för att vara svensk punk (och, tro mig, jag har hört en del svensk punk) är den bättre än genomsnittet. Näsblod.....var kommer gänget ifrån då?
    har ingen aning, darför jag skrev här, ville ha lite info om nån vet hittade inte så mycket om dom =)
  • Voluptuous Shalimar
    qpad skrev 2016-02-07 13:00:13 följande:

    haha musiken är ju inte den bästa direkt, vi alla tycker olika, jag tycker texten är bra skriven hur som även om dom är 13 vilket är helt orelevant i detta sammanhanget. och vad menar du med promotor?.  Menar du promota är det ju inte direkt vad jag gör, så aktivt är inte detta forumet. 


    Menade "promotar". Autocorrect.
Svar på tråden Näsblod - Sov lilla ängel. Perfekta lyrics?