• sadaqs­edqweq­wed
    Äldre 7 Feb 13:15
    1952 visningar
    12 svar
    -1
    12
    1952

    Tjej svarade inte fredags kväll

    Ok så jag har nyss börjat träffa en tjej. Vi har haft sex några gånger. I fredags försökte jag ringa henne men hon svarade inte. Skickade även sms men fick inget svar. Jag skickade då ett sms där jag i princip skrev "ha ett bra liv" och sen bestämde jag mig för att skita i ******. 

    Sen på lördagsmorgonen skickar hon ett sms där hon skrivit att hon hade mobilen på tyst läge för att hon hade gått och lagt sig och att hon därför inte märkte att jag ringde henne. Jag sket i att besvara sms då hon alltså i så fall ska ha gått och lagt sig runt kl 19 + att hon har aldrig haft mobilen på tyst läge när jag sovit hos henne. Hon är helt enkelt inte trovärdig.

    Hon har ringt flera gånger (kanske 10 gånger nu sen lördags), men jag har inte brytt mig om att svara. Det känns som att hon har legat med någon annan kille. Det är inte värt att höra på vad hon har att säga.

    Många tjejer knullar med flera killar samtidigt. Dom har reservkukar ifall det skiter sig med deras förstavalskuk. Det känns som att jag är en reservkuk. Det är inte ens säkert att jag är andravalskuken, jag kan mycket väl vara tredjevalskuken.

  • Svar på tråden Tjej svarade inte fredags kväll
  • Anonym (B)
    Äldre 7 Feb 13:30
    #1

    Tycker du ska ta av foliehatten och njuta av livet istället.

  • Anonym (Bebis­)
    Äldre 7 Feb 13:36
    #2

    Och jag tycker du ska växa upp din lilla bebis!!

  • aseqwe­qwqwea­sdasde­qweqe
    Äldre 7 Feb 13:43
    #3

    Visst är det ett solklart fall av dubbelspel. Hon har flera killar som hon knullar med. Hon trodde inte att hon och jag skulle hitta på nått på fredag så då ringer hon en annan kuk och leker med. Sen på lördag så försöker hon playa mig för hon tror att jag är desperat, vilket jag inte är, jag kan hitta en annan kvinna hur lätt som helst. Bara att shake it off och lämna henne åt de andra kukarna. *******

  • Anonym (Filip­pa)
    Äldre 7 Feb 15:25
    #4
    aseqweqwqweasdasdeqweqe skrev 2016-02-07 13:43:00 följande:

    Visst är det ett solklart fall av dubbelspel. Hon har flera killar som hon knullar med. Hon trodde inte att hon och jag skulle hitta på nått på fredag så då ringer hon en annan kuk och leker med. Sen på lördag så försöker hon playa mig för hon tror att jag är desperat, vilket jag inte är, jag kan hitta en annan kvinna hur lätt som helst. Bara att shake it off och lämna henne åt de andra kukarna. *******


    Du låter väldigt bitter, och snudd på sjukligt svartsjuk. Eller väldigt ung och omogen.
  • Pentra
    Äldre 7 Feb 15:50
    #5

    TS, driver du med oss, eller?! Jag förslår att du går ut grundskolan, sedan slutför du gymnasiet och efter det så ser du till att skaffa dig social kompetens och växa upp innan du skaffar en partner! ... /Pentra

  • Anonym (dr kärlek­)
    Äldre 7 Feb 15:54
    #6
    +1

    Hade varit kul att se hur svaren till TS sett ut om TS varit en tjej vars kille hållt sig oanträffbar en hel fredagkväll/natt och sedan ljugit ihop nåt om mobilen på tyst. Hela "styrkekramsmaffian" hade "vetat" att han var ett otroget svin och att tjejen borde dumpa honom illa kvickt. Nu när TS är kille blir det istället han som är foliehatt, omogen och dum i huvet.

    Vet inte vad din tjej hade för sig i fredags, men magkänslan har ofta rätt. Och tjejer är lika ofta otrogna svin som killar. 

  • Pentra
    Äldre 7 Feb 16:10
    #7
    +1

    TS är sur över att tjejen han nyligen träffat har ett privat liv och inte lever i symbios med sin mobil samt att hon då inte svarar direkt på de sms han skickar, varpå han sedan har mage att skicka henne ett tyket meddelande. När hon sedan ringer tillbaka, och upprepat försöker få tag på honom, så vägar han att svara. TS beteende är tydligt både stört och omoget och det luktar kontrollbehov. ... /Pentra

  • Anonym (Löjli­gt)
    Äldre 7 Feb 16:29
    #8

    Trams!Väx upp!Inte konstig det finns så många fina singeltjejer,när det finns så många knäppa killar.

  • Anonym (dr kärlek­)
    Äldre 7 Feb 16:32
    #9
    Pentra skrev 2016-02-07 16:10:19 följande:

    TS är sur över att tjejen han nyligen träffat har ett privat liv och inte lever i symbios med sin mobil samt att hon då inte svarar direkt på de sms han skickar, varpå han sedan har mage att skicka henne ett tyket meddelande. När hon sedan ringer tillbaka, och upprepat försöker få tag på honom, så vägar han att svara. TS beteende är tydligt både stört och omoget och det luktar kontrollbehov. ... /Pentra


    Så vad tycker du TS ska göra? Om man precis träffat nån och direkt känner att hon kanske knullar runt med andra och ljuger om det - ska man inte dumpa då eller? Förmodligen det bästa för både honom och henne tycker jag.
  • Anonym (Löjli­gt)
    Äldre 7 Feb 17:53
    #10

    Dom är inte ens ihop !Man måste inte svara direkt.TS verkar svartsjuk och sur,ingenting att ha.

  • Äldre 8 Feb 12:41
    #11

    Ah, din svengelska är fantastisk!

    Nå, måste alla tjejer du träffa ha någon slags jourberedskap när det gäller dig? Ibland lägger jag mig tidigt. Speciellt om jag har huvudvärk, börjat jobba klockan 05:00 eller har sovit dåligt i flera nätter. Då stänger jag av mobilen.

  • Anonym (kiv (kille­))
    Äldre 8 Feb 12:55
    #12

    Väx upp grabben.

Svar på tråden Tjej svarade inte fredags kväll