• Anonym (Två dudes)
    Äldre 7 Feb 18:17
    14436 visningar
    74 svar
    -2
    74
    14436

    Jag har två pojkvänner

    Jag började dejta två stycken samtidigt inga konstigheter där men nu har d utveckats till relation med båda två! Jag har känslor för båda och vill inte att d ska ta slut med någon an dem. Jag vill inte berätta för de för jag vill inte förlora någon av dem. Samtidigt tänker jag hur ska d bli när d blir ännu mer seriöst typ om de börjar gnälla om att flytta ihop eller fira jul och sånt som par gör. Någon annan i samma sits? Hur löste ni detta? Moralkärringar håll er borta!

  • Svar på tråden Jag har två pojkvänner
  • Anonym (välj)
    Äldre 7 Feb 18:21
    #1
    +1

    Jag är nog en "moral gubbe" så håller mig borta Skrattande

  • Caramb­olan
    Äldre 7 Feb 18:24
    #2

    Läs på om hur det är att leva i polyamorösa relationer. Öppenhet är a och o om det ska hålla i längden. Dina pojkvänner behöver ju inte ha nåt med varandra att göra, men om de inte ens känner till varandra så är det ju inget annat än ren otrohet.

  • Anonym (Två dudes) Trådstartaren
    Äldre 7 Feb 18:30
    #3
    Carambolan skrev 2016-02-07 18:24:47 följande:

    Läs på om hur det är att leva i polyamorösa relationer. Öppenhet är a och o om det ska hålla i längden. Dina pojkvänner behöver ju inte ha nåt med varandra att göra, men om de inte ens känner till varandra så är det ju inget annat än ren otrohet.


    Yep det är nog nån slags otrohet. är det taskigt av mig att jag försöker vänta med att berätta så länge det går att sen när det är dags att erkänna är båda så kära att de kan tänka sig att dela mig med en annan? Jag känner att jag är redan på rätt spår. Och kanske redan där med en av dem.
  • Anonym (Två dudes) Trådstartaren
    Äldre 7 Feb 18:31
    #4
    Anonym (välj) skrev 2016-02-07 18:21:43 följande:

    Jag är nog en "moral gubbe" så håller mig borta


    Jag kan tyvärr inte välja. Tycker om båda lika mkt
  • Äldre 7 Feb 18:32
    #5
    Anonym (Två dudes) skrev 2016-02-07 18:30:31 följande:
    Yep det är nog nån slags otrohet. är det taskigt av mig att jag försöker vänta med att berätta så länge det går att sen när det är dags att erkänna är båda så kära att de kan tänka sig att dela mig med en annan? Jag känner att jag är redan på rätt spår. Och kanske redan där med en av dem.
    Ja, det är taskigt.

    Polyamori i all ära men det där är bara falskhet.
  • Anonym (Troge­n)
    Äldre 7 Feb 18:33
    #6
    -1
    Anonym (Två dudes) skrev 2016-02-07 18:17:19 följande:

    Jag började dejta två stycken samtidigt inga konstigheter där men nu har d utveckats till relation med båda två! Jag har känslor för båda och vill inte att d ska ta slut med någon an dem. Jag vill inte berätta för de för jag vill inte förlora någon av dem. Samtidigt tänker jag hur ska d bli när d blir ännu mer seriöst typ om de börjar gnälla om att flytta ihop eller fira jul och sånt som par gör. Någon annan i samma sits? Hur löste ni detta? Moralkärringar håll er borta!


    Du verkar inte vara en speciellt sympatisk tjej.
    Hoppas killarna får reda på att det är en slampa som de träffat och dumpar dig!
  • Caramb­olan
    Äldre 7 Feb 18:34
    #7
    Anonym (Två dudes) skrev 2016-02-07 18:30:31 följande:

    Yep det är nog nån slags otrohet. är det taskigt av mig att jag försöker vänta med att berätta så länge det går att sen när det är dags att erkänna är båda så kära att de kan tänka sig att dela mig med en annan? Jag känner att jag är redan på rätt spår. Och kanske redan där med en av dem.


    Ja, det är rent av svinigt, tycker jag. Det uppriktiga är att berätta redan vid första dejten att du inte bara vill ha en relation, och låta personen ta ställning till om det är nåt han vill ge sig in på eller inte.

    Jag var tillsammans med en kille som redan på första dejten berättade om flickvännen han bodde ihop med. Då hade jag aldrig hört talas om poly, så jag blev ju lite paff, men efter lite betänketid så bestämde jag mig för att ge det en chans. Vi var ihop typ ett år, så det blev väl varken bättre eller sämre än andra förhållanden jag haft :)
  • Anonym (H)
    Äldre 7 Feb 18:35
    #8
    Anonym (Två dudes) skrev 2016-02-07 18:31:18 följande:

    Jag kan tyvärr inte välja. Tycker om båda lika mkt


    Gör slut med båda.
  • Anonym (Två dudes) Trådstartaren
    Äldre 7 Feb 18:52
    #9
    The one in Blue skrev 2016-02-07 18:32:39 följande:

    Ja, det är taskigt.

    Polyamori i all ära men det där är bara falskhet.


    Menar du att jag ska berätta och låta de välja om de vill vara kvar eller ej? Isf vill jag bygga starkare band till de så att de inte lämnar mig utan att tänka ordentligt
  • Loriya­na
    Äldre 7 Feb 18:55
    #10

    När jag var ung och dum gjorde jag samma sak. Började dejta två killar, antar att jag kände mig smickrad. Ångrar mig djupt nu och skulle aldrig någonsin göra det igen. Det är respektlöst och självdestruktivt.

Svar på tråden Jag har två pojkvänner