• Anonym (Jo)

    Men för fasiken. Ska du skicka en kukbild. Så ta en bra bild

    Men för fasiken. Ska du skicka en kukbild så ta en bra bild.

    Är med på en dejtingsajt. Och har skrivit med en man ett tag nu. Han fick min mailadress för att han skulle skicka en bild. Fine. Han skickade en bild på sitt ansikte. Vi fortsatte skriva. Så sa han att han skickat en till bild. Jag kollade min mail. På bilden hade han tagit fram sin kuk ur träningsbyxorna. I ett uppifrån o nerperspektiv. Kuken var ilsket rödblå. Och långa hårstrån i massor vällde ut från träningsbrallan.

    Blev du sugen frågade han? Jag raderade kvickt hans bild. Han kunde väl tagit en snyggare bild. Har han ingen självinsikt? Vem tänder på en sådan bild.

  • Svar på tråden Men för fasiken. Ska du skicka en kukbild. Så ta en bra bild
  • Anonym (Blä)

    Jag sexchattade ett par gånger med en kille, det funkade jättebra men han skickade en kukbild som kändes ok i stundens hetta men när jag tittade på den efteråt såg jag att den inte var ren, vitgegga i närbild! Det blev inget mer sexchatt med honom, synd när det funkade så bra men den där bilden förstörde känslan totalt.

  • Anonym (Jo)

    Samma här. Den där bilden förstörde. Nu har jag ingen lust att skriva med honom mer.

  • Anonym (brutta)

    Jag är en brud som kan uppskatta en kukbild. Men håller med om att den i så fall bör vara estetiskt tilltalande. Alltså kuk som kuk men rätt bakgrund, klädsel och belysning är a och o för att det ska vara snuskigt på ett positivt sätt.

    Vad tråkigt för dig ts. Gillade du honom och att sexchatta med honom. Kan du tänka dig ge honom en till chans eller ska du dumpa honom?

  • Anonym (Hah)

    Förstår o håller med dig TS. Verkligen avtändande när folk inte har bättre vett eller självinsikt. Har inte heller nåt emot såna bilder men när man skickar, kan man då inte bemöda sig om att skicka en "bra"?! Inte suddiga, tagna ur konstig vinkel eller där det "rinner" ur snoppen t ex, uäck.

    Skulle också hoppa en sån kille faktiskt.

  • Anonym (Hehe)

    Fattar vad ni menar men svårt o veta vad någon annan tycker är sexigt. Skicka en beställning på hur du vill ha bilden nästa gång. Gillar du inte hår så skriv arter vore sjukt hett att se honom rakad.

  • riboflavin
    Anonym (Hehe) skrev 2016-02-08 15:05:19 följande:

    Fattar vad ni menar men svårt o veta vad någon annan tycker är sexigt. Skicka en beställning på hur du vill ha bilden nästa gång. Gillar du inte hår så skriv arter vore sjukt hett att se honom rakad.


    Nu hade ju TS inte bett om någon kukbild och kunde knappast veta att hon borde ha förekommit honom. Men du gav mig en god idé, hädanefter kommer min presentation innehålla en liten instruktion för hur (oönskade) kukbilder borde se ut för att inte skrämma bort mig.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Hehe)
    riboflavin skrev 2016-02-08 16:56:06 följande:

    Nu hade ju TS inte bett om någon kukbild och kunde knappast veta att hon borde ha förekommit honom. Men du gav mig en god idé, hädanefter kommer min presentation innehålla en liten instruktion för hur (oönskade) kukbilder borde se ut för att inte skrämma bort mig.


    Haha jasså, ok missade det.
  • Anonym (brutta)
    riboflavin skrev 2016-02-08 16:56:06 följande:

    Nu hade ju TS inte bett om någon kukbild och kunde knappast veta att hon borde ha förekommit honom. Men du gav mig en god idé, hädanefter kommer min presentation innehålla en liten instruktion för hur (oönskade) kukbilder borde se ut för att inte skrämma bort mig.


    Om du inte vill ha kukbilder är det väl bättre att du skriver det istället..
  • riboflavin
    Anonym (brutta) skrev 2016-02-08 17:55:19 följande:

    Om du inte vill ha kukbilder är det väl bättre att du skriver det istället..


    Jag har inte sagt att jag har något emot kukbilder per se, men dåligt ljus, taskig ansning och tydliga bevis på dålig personlig hygien kommer ge mig avsmak. Sen kan jag tycka att just intima bilder är något man frågar om den andra parten är positiv till innan man bidrar med dem.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Kul kuk)

    Ja, dessa kukbilder. Personligen gillar jag dem inte och tycker att de är avtändande (ÄLSKAR dock min partners kul IRL). Hur som helst så har jag fått roliga bilder skickade till mig. Vad sägs om kuken på tallrik med potatis och grönsaker bredvid? Eller istoppad i bok som bokmärke? Eller med glitter och, japp, färgade kulor i grenen? Den mannen älskade jag... Generellt tror jag att män är för snabba på att skicka dem. Vänta tills nån typ av relation finns och skriv sexigt och bygg upp en het stämning innan bilder skickas. Kräv ingen bild tillbaka så är chansen större att du får en.

Svar på tråden Men för fasiken. Ska du skicka en kukbild. Så ta en bra bild