• Cazandra84

    två undergivna, tips?

    Både jag och min man är tuffa i vardagen och gärna sub i sänghalmen. Jag är obekväm som dom, han är lite vanlj som dom. Bra sätt att diskutera utan att skrämma bort honom? Sex är viktigt för mig, hade gärna haft en bestämd master..

  • Svar på tråden två undergivna, tips?
  • Givdul

    berätta för honom att du tycker om en dominant partner i sängen.  Ge förslag på hur han kan vara dominant med dig i sängen. 

  • Cazandra84

    Det har jag provat, funkar inte hela vägen, känns svårt när det inte ligger helt för honom, vill ju att han ska känna sig lika bekväm som jag. Är trött på vanilj

  • Givdul
    Cazandra84 skrev 2016-02-07 23:01:07 följande:

    Det har jag provat, funkar inte hela vägen, känns svårt när det inte ligger helt för honom, vill ju att han ska känna sig lika bekväm som jag. Är trött på vanilj


    Vad vill din kille? Är han också frustrerad?
  • Cazandra84
    Givdul skrev 2016-02-07 23:02:54 följande:

    Vad vill din kille? Är han också frustrerad?


    Inte direkt, nöjd när han får till det, försöker fylla hans önskningar vilket ofta är mindre bekväma för mig, ser det dock som att vi båda kan tänja lite gränser för att hitta något fantastiskt för båda, men det tar lixom stopp där. Behoven för mig och nyfikenhet har växt för mig under åren. Är helt inne på bondage, maledom och multipla partners. Kommer aldrig kräva allt, men vill våga testa nytt. De flesta leksaker är testade..
  • Givdul
    Cazandra84 skrev 2016-02-07 23:33:07 följande:
    Inte direkt, nöjd när han får till det, försöker fylla hans önskningar vilket ofta är mindre bekväma för mig, ser det dock som att vi båda kan tänja lite gränser för att hitta något fantastiskt för båda, men det tar lixom stopp där. Behoven för mig och nyfikenhet har växt för mig under åren. Är helt inne på bondage, maledom och multipla partners. Kommer aldrig kräva allt, men vill våga testa nytt. De flesta leksaker är testade..
    mindre bekväma för dig låter ju dumt. Det kan ju inte vara några roliga saker. Tillsammans tänjer man ju oftast gränser o hittar då sina vägar. det låter som du är 2 steg framför din man just nu
  • vargveum
    Cazandra84 skrev 2016-02-07 23:01:07 följande:

    Det har jag provat, funkar inte hela vägen, känns svårt när det inte ligger helt för honom, vill ju att han ska känna sig lika bekväm som jag. Är trött på vanilj


    Det är ju så. Har han inte det i sig så kommer det aldrig att funka på just det viset, kommer inte att vara bekvämt för honom...

    Du får nog leta upp någon rejäl dom som inte är det minsta vanilj, har ni tur kanske ni kan få med honom in i er nuvarande konstellation så du slipper göra slut men ändå kan få det sex du behöver...
Svar på tråden två undergivna, tips?