• Anonym (Want sex)

    Han vill inte ligga. HJÄLP

    Min kille och jag har inte haft sex på 1,5 år (av 4,5år). Anledning? Han vill inte. Han har inte impotens men han vill inte ha sex. Han kan få stånd men sen slocknar den och d blir jobbigt för oss båda. Han blir generad och jag känner mig osexig. Så sex är inte på menyn längre för att undvika obekvämlighet. Han säger att han e så nöjd med förhållandet och att vi alltid är så nära. Såfort vi e hemma ligger vi i varandras famn eller sitter tätt i soffan. Vi hånglar konstant och kyssas o så öen han verkar ej va intresserad av annat. Jag älskar honom så mycket men på senaste tiden har jag börjat fantisera om andra män. Jag är ständigt kåt och längtar efter någon som vill knulla mig ordentligt. Va ska jag göra? Jag e rädd att bli otrogen. Jag älskar honom så mycket han är det bästa i mitt liv men ska jag aldrig mer ha sex i mitt liv? Ser alla dessa män runt omkring som flirtar och skulle kunna ge mig en rejäl omgång. Nä ska inte ens fortsätta denna mening. Jag är 34 och han 40.

    Jag är förstörd. Vad hade ni gjort om ni var jag? Att ha d bra på alla andra fronter men inte sexet

  • Svar på tråden Han vill inte ligga. HJÄLP
  • workoutbabe

    Samma sak som alla borde.
    Kommunicera!
    Har du berättat hur du känner?

  • Anonym (Want sex)
    workoutbabe skrev 2016-02-07 23:25:42 följande:

    Samma sak som alla borde.

    Kommunicera!

    Har du berättat hur du känner?


    Ja vi har pratat mkt om detta speciellt i början. Han säger att d inte är mitt fel. Han e bara ointresserad. Ibland säger han att problemet är kanske att vi älskar varandra så mycket att han e fullfilled av närheten Alla möjliga orsak har jag hört. Till slut har jag slutat ens försöka. För att han inte ska känna sig pressad. Detta gjorde att båda sexlivet och snacket om det har dött ut.

    Försökt även att spendera mer tid hos mor. Resa ofta. Inte vara fysisk med honom utan att lyckas. D blev nästan värre att jag båda förlorade sexlivet och närheten som vi så gärna ger varandra annars

    Nu går jag och är tänd på alla män jag ser. Så orolig att jag blir otrogen snart bara för att få sex
  • Anonym (Kille28)

    Hej, vilken jobbig situation du befinner dig i.

    Har varit i samma situation som ni och tog då det svåra beslutet att gå vidare då jag inte kunde vara otrogen mot henne. Tror att du ska prata med din partner och förklara hur du känner och vad du behöver. Kanske söka hjälp hos någon slags psykolog?

    Läste att du inte vill vara otrogen och det kanske du inte ska vara, men ett liv utan sex är inte det optimala speciellt när man vill/behöver ha sex.

    Det gäller för dig att ta ett beslut och sen följa den oavsett vad du väljer. Finns inget rätt och fel, för det som är rätt för dig är fel för någon annan och tvärtom.

    Följ din magkänsla, även om det är att vara otrogen eller lämna relationen.

  • TopSecretMe
    Anonym (Want sex) skrev 2016-02-07 23:14:55 följande:

    Min kille och jag har inte haft sex på 1,5 år (av 4,5år). Anledning? Han vill inte. Han har inte impotens men han vill inte ha sex. Han kan få stånd men sen slocknar den och d blir jobbigt för oss båda. Han blir generad och jag känner mig osexig. Så sex är inte på menyn längre för att undvika obekvämlighet. Han säger att han e så nöjd med förhållandet och att vi alltid är så nära. Såfort vi e hemma ligger vi i varandras famn eller sitter tätt i soffan. Vi hånglar konstant och kyssas o så öen han verkar ej va intresserad av annat. Jag älskar honom så mycket men på senaste tiden har jag börjat fantisera om andra män. Jag är ständigt kåt och längtar efter någon som vill knulla mig ordentligt. Va ska jag göra? Jag e rädd att bli otrogen. Jag älskar honom så mycket han är det bästa i mitt liv men ska jag aldrig mer ha sex i mitt liv? Ser alla dessa män runt omkring som flirtar och skulle kunna ge mig en rejäl omgång. Nä ska inte ens fortsätta denna mening. Jag är 34 och han 40.

    Jag är förstörd. Vad hade ni gjort om ni var jag? Att ha d bra på alla andra fronter men inte sexet


    Knulla Jultomten nästa jul hahahahaahaha. Skrattar åt min egna skämt
  • Anonym (Tyvärr)

    Om det verkligen är så att ni har så olika sexuella behov så finns det inte mycket att göra. Jag misstänker dock att det kan ligga mer bakom i och med det du berättar att han slaknar o att det blir en pinsam situation. Jag tror ni behöver prata mer. Jag har varit i ett förhållande med liknande problematik, sexet fungerade inget vidare o han ville inte. Jag valde att göra slut och har inte ångrat mig en sekund.

  • Anonym (Tyvärr)

    Otrohet är knappast lösningen, då kommer du bara byta ut orsaken till att du mår dåligt i förhållandet. Om jag misstänkte att det mer handlade om osäkerhet o psykiska spärrar hos honom o verkligen älskade honom så skulle jag försöka jobba på problemet. I annat fall skulle jag göra slut, jag kan inte leva i ett förhållande utan sex o det låter som att du fungerar likadant.

  • Anonym (Want sex)
    TopSecretMe skrev 2016-02-07 23:43:28 följande:

    Knulla Jultomten nästa jul hahahahaahaha. Skrattar åt min egna skämt


    Hahaha fy nån yngre och smalare tack
  • Anonym (Want sex)
    Anonym (Tyvärr) skrev 2016-02-07 23:48:27 följande:

    Om det verkligen är så att ni har så olika sexuella behov så finns det inte mycket att göra. Jag misstänker dock att det kan ligga mer bakom i och med det du berättar att han slaknar o att det blir en pinsam situation. Jag tror ni behöver prata mer. Jag har varit i ett förhållande med liknande problematik, sexet fungerade inget vidare o han ville inte. Jag valde att göra slut och har inte ångrat mig en sekund.


    Mm göra slut är vad alla tycker. Grejen är att jag älskar honom så mycket. Mycket mer än sex. Jag ser honom som mannen jag blir gammal med. Kanske kan jag göra slut om d fortsätter vara sexlöst och mina känslor för honom blir svagare än behovet av sex. För jag ska inte räkna med att han plötsligt kommer vilja ha sex nångång.
  • Anonym (Gameboy)

    Inte sex på över 1 år. Du har stort tålamod som tillåter det. Nu ska jag vara elak, o säga som det är. Antingen pratar du med honom o får honom på båten. Eller så har du din man för hans intellektuella sinne och njuter på annat håll. Eller lämnar du du honom för det fungerar inte med dig. 

  • Anonym (Want sex)

    Jag kan inte påstå att jag e översexuell. Men 1,5 år utan sex klarar inte ens nunnor av

Svar på tråden Han vill inte ligga. HJÄLP