• Anonym (ftm)

    tjejer, hur ser ni på att ligga med transsexuell kille (ftm) ?

    Undrar hur ni tjejer ser på att ha sex med transsexuella killar (ftm)?

  • Svar på tråden tjejer, hur ser ni på att ligga med transsexuell kille (ftm) ?
  • Anonym (nice)

    Alltså en person som fötts som kvinna, men blivit man, förstod jag rätt då? Det hade varit väldigt spännande, beror ju också på om könskorrigering gjorts eller inte eftersom det är sex det handlar om. Jag attraheras av tomboys och tuffa, grabbiga tjejer, men hade personligen kanske föredragit att de hade sina kvinnliga delar kvar. Jag vet bara om en person häromkring som gjort övergången från kvinna till man, och han är så satans snygg.

  • Anonym (Straight)

    Skulle kunna tänka mig ligga med killar som föddes som kvinnor. Jag e hetero. 32 år.

  • Anonym (nono)

    Skulle aldrig ligga med en kvinna oavsett om hon opererat sig för att se ut som en man.

  • Anonym (Pansexuell)

    Jag är väl vad man skulle kalla pansexuell, och just transsexuella män är något jag tänder enormt på. Samma sak med tomboys. Helst utan könskorrigering. Är tjej, 20 år. :)

  • Anonym (Gaby)

    Ja jo om jag vore singel skulle jag kunna göra det, om jag var attraherad. Det är ju liksom inte bara snoppen som gör någon till man.

  • Anonym (ftm)

    Tack så mycket för era svar! Jag är transsexuell och vill så gärna korrigera min kropp men jag är rädd för att ingen ska acceptera mig! Jag är rädd att få nobben av tjejerna och att det blir problem med sex då jag kanske inte vill operera mig där nere pga komplikationer som kan bli.

  • Anonym (Testa)

    Skulle nog föredra förhållande med kvinna op. till man ;) det bästa av två världar?? (eller i allafall testa förhållande med kvinna), trött på 'män', kanske dags att prova lyckan på bredare håll ;)

  • Anonym (avrådan)

    Utan att veta hur det känns att vara transsexuell vill jag ändå avråda från operation. Könstillhörigheten sitter ju inte mellan benen. Det är väl jättehäftigt med en kvinna med kuk, eller man med fitta, eller allt mittemellan. Blir du inte älskad för den du är, är det fel partner!
    En operation går aldrig att ångra.

  • Anonym (123)

    Så länge som det sitter en penis mellan benen skulle jag inte bry mig om han föddes som kvinna.

  • MrsBroderTuck

    Vill du behålla din fitta ts så ska du göra det! Du måste välja själv vilka korrigeringar/operationer du vill genomgå eller inte!

  • Anonym (Pansexuell)
    Anonym (Testa) skrev 2016-02-09 20:02:50 följande:

    Skulle nog föredra förhållande med kvinna op. till man ;) det bästa av två världar?? (eller i allafall testa förhållande med kvinna), trött på 'män', kanske dags att prova lyckan på bredare håll ;)


    Jo, men en transexuell man är ju en riktig man, inte en kvinna.
  • Anonym (Testa)
    Anonym (Pansexuell) skrev 2016-02-10 22:03:43 följande:

    Jo, men en transexuell man är ju en riktig man, inte en kvinna.


    Menar att man fått livserfarenhet från båda världar typ ;) men det jag egentligen vill säga antar jag är att kärleken sitter i mer än bara attraktionen till organet mellan benen / fysiska attribut, det är personen som man älskar (om vi bortser från att ja, man kan föredra antingen det ena könet eller det andra eller andra som också finns)
Svar på tråden tjejer, hur ser ni på att ligga med transsexuell kille (ftm) ?