• Claara

    Hur gick du ner i vikt? Pepptråd!

    Tänkte att det vore kul med lite pepphistorier till hållbar viktminskning. Själv har jag gått ner 8 kg på 9 månader med 5:2 dieten. Startvikt 67 kg. Ingen träning och godis nästan varje dag bortsett från fastedagarna. Hur gick ni ner i vikt? Vad var er startvikt?

  • Svar på tråden Hur gick du ner i vikt? Pepptråd!
  • zine

    Jag var med i xtravaganza. Och det var toppen för mig. Jag var väldig överviktigt och då menar jag väldigt överviktig. Där fick följa ett speciellt program kost + träning och kilorna rasade ner, på 7 månader gick jag ner från 121kg till 65 kg . Början visst det var svårt men man blev peppad av coachen , är så glad idag att jag gick med , o vikten har jag behållit och ändå var det 5 års sen.
    coach Redigeracoach Redigera

  • Carambolan

    Jag slutade småäta. Räknade kalorier med Lifesum-appen till en början, för att inse hur stor skillnad den där glassen eller extta kakan faktiskt gjorde. Började röra på mig mer. Gick ner från 72 till 65 över sommaren.

  • Velmaja

    Jag har gått ner 47 kg med Lchf och träning. Vägde 100 kilo från början.

  • Johannnnn

    34kg på nio månader. Promenader och bättre vanlig mat är allt. Äter godis o skräpmat ibland, men bara på lördagar. Äter nästan alltid sallad till lunch och varm mat på kvällen. Frukt mellan måltider.

    För mig handlade det bara om att verkligen bestämma sig, inga undanflykter.

    Lycka till!

Svar på tråden Hur gick du ner i vikt? Pepptråd!