• emlet
    Äldre 9 Feb 02:30
    1452 visningar
    8 svar
    8
    1452

    Min kille har vart otrogen

    Jag lever med min livs kärlek och vi har vart tsm i snart lite mer än ett år. Vi har pratat barn tsm och börjat planera för våran framtid. Jag har alltid älskat han för den han är o alltid funnits där vad som än händer. Jag har alltid vart ärlig och alltid berättat om allt.

    Under en resa tsm med hans kompisar så hade de skett en sak som han hållit undan från mig i 7månaders tid. Jag var aldrig med på denna partyresa utan var hemma o jobbade. De va under ett bråk som han bestämde sig för att berätta varför han ibland lät o verkade irriterad ibland.

    Under resan så hade en vänn till han bestämt sig för att köpa sex pga att han aldrig fått till de tidigare. När han o två vänner kommit till en bar på en party ö där man kan göra detta så hade kompisen till min kille bestämt sig för o genomföra detta o min kille o killkompisen hängde med som stöd o väntade utanför för o se så att deras korkade kompis skulle komma ut hel. Medans de sitter o väntar så hade två prostituerade tjejer kommit fram o dragit iväg med dom båda till varsin del av "väntrummet". Varpå de prostituerade tjejerna hade börjat ta dem mellan benen utan att dom bett om de o frågat om de ville köpa. Samtidigt som dom ryckt åt sig pengar. Min kille hade då puttat bort handen o gått tbx o satt sig där han även mötte sin kompis som sagt att de va bra att han kom tbx direkt..

    De som hänt av detta är att min kille känner sig dum som lät den prostituerade tjejen gå iväg med honom, att han borde fattat att hon skulle ta i han på ett sexuellt vis utanpå kläderna. Han var även ledsen över att hans reaktionsförmåga var långsam pga alkohol o han önskar att han inte följt med i första hand. Han känner sig därför otrogen o smutsig. O klandrar sig sj dagligen över att han inte sa nej direkt så den prostituerade aldrig fått möjlighet till att struka han mellan benen (på byxorna) Han har även inte vågat berättat de tidigare för att han visste att de skulle såra mig o rädslan för att bli lämnad o bli av med mig var stor.

    Efter allt detta kom fram så gör han allt för o få de o funka han har tom gått med på parterapi o även sagt att de bara är o fråga o berätta precis de jag tänker o känner om detta så vi kan lösa de.. oavsett tid på dygnet o om han jobbar "de är bara o ringa vill inte se dig ledsen vill kunna lösa detta"

    Jag frågade om de var ngt mer som hände o han säger att de va de som han berättat o inget mer.

    Jag har mått dåligt av detta men tycker att de är skönt att han verkligen kämpar o försöker, att han dessutom går med på att prata om allt som rör till de för mig i efterhand så som tillit o rädsla. Att vi pratar om de gör att de ibland känns lättare..

    Han känner sig otrogen o är väldigt ledsen över de som hänt o han gråter när vi pratar om de men säger att de är bra att vi också pratar om just de jobbiga så vi kan bearbeta de.

    Mina känslor för honom är desamma men vet inte hur jag ska känna över hela händelsen då jag inte riktigt kan ta in de som hänt o vet inte ens om jag vill se de som otrohet.. samtidigt som jag gör de... mixade känslor men ändå en stark tro på att de kommer bli bra igen pga hans enorma stöd..

  • Svar på tråden Min kille har vart otrogen
  • Anonym (L)
    Äldre 9 Feb 02:43
    #1

    Förlåt vill inte göra det värre, men JAG får känslan av att han är såpass ledsen och har dessa enorma skuldkänslor pga att det hände saker han inte berättar om. Han kanske inte hade fullt samlag med den kvinnan men nog fasen ligger det mer bakom hans historia än att han puttade bort en prostituerads tjej som försökte ta honom på snorren. Det känns tveksamt att HAN vill gå i familjeterapi för en sådan sak..

    Men jag är bara en främling på nätet så ta inte för allvarligt på mina tankar. Det är ju alltid en annan sak när man känner personen osv. Gå på din magkänsla!

    Personligen hade jag inte tyckt händelsen såsom han beskriver den varit något att orda om. Möjligen fråga varför han gick med den prostituerade från första början. Däremot hade jag som sagt känt att denna storyn inte är riktigt hela historian. Men men, jag är kanske bara cynisk! :)

  • emlet
    Äldre 9 Feb 03:07
    #2

    De va jag som gav förslaget till parterapi just för att jag ville prata ut om de o även se om han hade ngt mer o komma med.. men de verkar som att de inte ljugits om de

    Min magkänsla säger att de han säger är sant. Pga att jag känner honom så pass väl. Hade kännt länge att de va ngt som tyngde han o tyckte delvis att de va skönt att han öppna upp sig o sa som de va själv även fast de tog lång tid för han

  • Anonym (Blä)
    Äldre 9 Feb 06:08
    #3

    "Ryckt åt sig pengar"? Satt din kille i ett väntrum på en bordell med näven full med synliga pengar?? Eller letade tjejen igenom hans fickor, hittade plånboken och plockade fram hans pengar och tog dom? Samtidigt som hon hade tid att dra iväg honom och ta honom mellan bena, allt mot hans vilja....Det känns som att han antingen fullt medveten ville köpa sex eller så hade han väldigt många tillfällen och lång tid på sig att säga nej, men valde att fullfölja.

    Du är lite naiv tror jag..

    Bara det att han överhuvudtaget befann sig på en bordell, full, med näven full av pengar.....att han vandrat in på en industri som utnyttjar barn och kvinnor och håller dom som fångar. Att han tyckt att det var en rolig grej. Fy fan.

    Bara det skulle få mig att bli äcklad.

  • Äldre 9 Feb 06:33
    #4

    Nä du.... be han fara åt h-e.

    En gång otrogen som blir förlåten gör om det igen.....

    Så förlåter du så har du satt ribban i ert förhållande.

  • Anonym (erfar­en)
    Äldre 9 Feb 06:46
    #5

    ja detta är högst troligt inte hela storyn. Är sällan det. Folk som känner sig trängda berättar oftast bara det som "behövs" och vinklar för att framställa sig själv i så lite dålig dager som möjligt.
    Om jag förstås dig rätt hände detta ganska tidigt i er relation? Han kanske inte då var helt säker på att du var den han ska dela livet med.

    Ni har inte varit tillsammans så väldigt länge om man ser saken ur ett längre perspektiv. Är du säker på att du är hans livs kärlek så som du säger om honom? Har ni samma syn på er relation?

  • Anonym (nja)
    Äldre 9 Feb 08:34
    #6
    emlet skrev 2016-02-09 03:07:59 följande:

    De va jag som gav förslaget till parterapi just för att jag ville prata ut om de o även se om han hade ngt mer o komma med.. men de verkar som att de inte ljugits om de

    Min magkänsla säger att de han säger är sant. Pga att jag känner honom så pass väl. Hade kännt länge att de va ngt som tyngde han o tyckte delvis att de va skönt att han öppna upp sig o sa som de va själv även fast de tog lång tid för han


    Känner honom så pass väl? Ni har bara vart tillsammans i 1 år.

    Det kan ju va sant som han säger.. men som du berättar det så låter det ju som om han bara berättar hälften typ. Tyvärr.
  • Anonym (Eh)
    Äldre 9 Feb 11:15
    #7

    Gråter? Han borde isf vara ledsen för att han blivit utsatt för ett övergrepp? Han var ju inte otrogen så varför känner han sig otrogen? Han GRÅTER till och med? Kanske var det oskyddat? Testa dig TS... Seriöst, de stoppar inte hans desperata polare... De borde boosta hans ego, men verkar som att killar som inte får till det tror att det är så komplicerat att få ligga.

  • Anonym (Sandr­a)
    Äldre 9 Feb 11:46
    #8

    Det luktar ugglor i mossen definitivt. Ett år tillsammans är ingenting, ursäkta mig ts. Det låter som ni är ganska unga? Vill du verkligen skaffa barn med en som åker t Thailand (eller var d nu var) och är med prostituerade? Sanningen kommer alltid fram om man säger så.. Även om det dröjer 20 år.

Svar på tråden Min kille har vart otrogen