• Anonym (Christian)

    Välfärdsproblem (tips mottages tacksamt)

    Jag och min flickvän har varit tillsammans i snart nio år. Vårat sexliv funkar toppen.

    Finns dock ett problem. Har en känsla att det inte är politiskt korrekt nog att kalla det ett problem när det handlar om kvinnan i just detta fallet.

    Hon får orgasm alldeles för snabbt!

    Ja, jag är medveten om hur många som får slita halvt ihjäl sig för att få orgasm tillsammans med sin kille/man. Fullt medveten!

    I vårat fall är det helt tvärtom. Efter ett par minuter är det över. Efter orgasmen är hon fullständigt tömd på allt vad lust och kåthet heter i ett par timmar.

    Hon älskar att bli slickad. Jag älskar att slicka. Älskar henne, och älskar att se, känna, höra och veta att hon njuter

    Tänkte för kanske ett år sen att jag ändrar sättet att slicka. Jag koncentrerar mig mindre på klitoris. Hon tycker även om att bli slickad kring slidöppningen, så jag började lägga mer energi där, så att det inte enbart var klitoris som stimulerades. Men det gjorde inte heller att orgasmen dröjde något.

    Hon tänder även på att bli slickad där bak, och det tänder mig också att göra det, så jag ändrade teknik till att slicka från rumpan sakta hela vägen upp mot klitoris med mjuk och lätt tunga. Ingen skillnad. Ett par minuter, sen får hon orgasm och befinner sig i ett antiklimax ett par timmar.

    Då tänker man kanske att penetration brukar kvinnor ha svårt att uppnå orgasm enbart utav. Likadant! Vi hinner knulla ett par minuter, hon stönar, gnyr, andas tungt och njuter, vilket jag älskar att se och höra, och hennes orgasm kommer lika snabbt som när jag slickar eller smeker. Vid penetration rör ingen av oss klitoris, just för att det inte ska gå för henne ännu snabbare.

    Vi har även testat att när hon känner att hon börjar närma sig så pausar vi ett par minuter. Men det tar max tio sekunder när man börjar igen innan hon är precis vid gränsen till orgasm.

    Hon hjälper mig komma också. Det är inte det som är problemet. Men det är lagom avtändande att ta emot oralsex eller bli runkad av henne när hon har absolut noll sexlust kvar.

    Vi har varit tillsammans sen hon var 14 och jag 16. Detta har varit genomgående sen dag ett.

    Det finns olika slags bedövningssalvor som minskar känsligheten, men känns lite så där, att är det verkligen en klok ide att minska hennes känsel och njutning?

    Har som sagt en känsla att de flesta kommer anse att detta är inte ett problem i och med att det gäller kvinnan, och att jag är otacksam och ska bara vara glad.

    Finns ju olika tekniker/övningar för killar som kommer för snabbt. Min fråga är ifall det finns tekniker även för att klara att styra och kontrollera sin orgasm något?

  • Svar på tråden Välfärdsproblem (tips mottages tacksamt)
  • Anonym (Christian)

    Hade jag varit tjej, och tillsammans med en kille som kom för snabbt så hade den här tråden haft drygt en halv miljon svar med människor som ger råd och visar förståelse.

    Det är tufft och motigt att vara man idag. :)

  • Krakra

    Hahaha! Jag tror knappast att en halv miljon personer hade varit på hugget mellan halv sex och nio även om du hade varit tjej, sorry...

    Bedövningssalva funkar nog inte så bra på tjejer eftersom en stor del av "maskineriet" sitter inuti kroppen, men det kan väl vara värt att prova iaf. Att stoppa en liten stund verkar ju inte fungera för er.

    Vad synd att hon blir så "off" efter att hon har kommit, många tjejer kan ju fortsätta och få flera orgasmer på rad.

    Det enda jag kan komma på är att ni lägger fokus på dig innan hon kommer och hon fortfarande är kåt.

  • Anonym (Filippa)

    Jobbigt läge! Precis som andra redan skrivit är det ovanligt att tjejer behöver så lång återhämtningstid! Två timmar?!

    Är ni säkra på att hon verkligen inte kan komma igen lite tidigare än så...?

Svar på tråden Välfärdsproblem (tips mottages tacksamt)