• Äldre 9 Feb 08:13
    2959 visningar
    14 svar
    14
    2959

    Sexfantasier om partnern

    Även om vi ha ett skönt sexliv så finns sexfantasier om sambon där. En del kan säkert uppfyllas o andra inte.

    Vad har ni för sexfantasier du tror kommer bli av och kanske inte

    Det jag tror kommer ske är att vi går på en mer "elegant sexklubb " utomlands.

    Nåt som inte nog kommer ske är min sambo med fler....men man vet aldrig.;)

    Chattar gärna om fantasier och hur en del blivit uppfyllda o vägen dit.....även mer privat via tex kik

  • Svar på tråden Sexfantasier om partnern
  • Äldre 9 Feb 11:18
    #1

    Att hon är initiativtagare... Sen vad det blir spelar mindre roll men när jag fantiserar om min partner är det alltid att hon faktiskt brinner för att ha sex och tar initiativet. Ofta facesitting eller att hon väcker mig genom att kliva på och rida.

    En annan fantasi är att komma på henne leka avancerade lekar när jag kommer hem

  • Äldre 9 Feb 13:02
    #2

    Jag fantiserar om att se min partner ha sex med en annan man när jag är med.  Tungan uteLigger också nån njutning där att jag vill se en annan man bli kåt på henne - så där riktigt kåt som jag sällan är själv nuförtiden. Det är väl lite cuckoldfantasier egentligen.. Jag tror inte det kommer att hända, men jag håller fantasin levande och kan inte släppa tanken. Och hintar lite om det så hon ska förstå att jag tänder på det.

    En fantasi som iaf äntligen blev av är att hon verkligen lärt sig uppskatta när jag leker med en dildo i henne samtidigt som jag smeker..  Det där med sexleksaker var en tröskel som hon iaf nästan kommit över. Solig

  • Äldre 10 Feb 08:54
    #3
    Hamburgartjuven skrev 2016-02-09 11:18:47 följande:

    Att hon är initiativtagare... Sen vad det blir spelar mindre roll men när jag fantiserar om min partner är det alltid att hon faktiskt brinner för att ha sex och tar initiativet. Ofta facesitting eller att hon väcker mig genom att kliva på och rida.

    En annan fantasi är att komma på henne leka avancerade lekar när jag kommer hem


    Delar fantasin att komma hem o höra ljud från sovrummet där min fru ligger o har det skönt med en dildo eller två.......ännu mer emd en annan kvinna ;)
  • Äldre 10 Feb 08:57
    #4
    Anders 386 skrev 2016-02-09 13:02:28 följande:

    Jag fantiserar om att se min partner ha sex med en annan man när jag är med.  Tungan uteLigger också nån njutning där att jag vill se en annan man bli kåt på henne - så där riktigt kåt som jag sällan är själv nuförtiden. Det är väl lite cuckoldfantasier egentligen.. Jag tror inte det kommer att hända, men jag håller fantasin levande och kan inte släppa tanken. Och hintar lite om det så hon ska förstå att jag tänder på det.

    En fantasi som iaf äntligen blev av är att hon verkligen lärt sig uppskatta när jag leker med en dildo i henne samtidigt som jag smeker..  Det där med sexleksaker var en tröskel som hon iaf nästan kommit över. Solig


    Härligt att ni kommit vidare så at säga ;)
    Attt se sin fru med en annan, mmm det är också en härlig fantasi, i tanken finns det men jag undrar hur det skulle vara IRL?


  • Äldre 10 Feb 09:00
    #5

    "Elegant swingerclub"

    Att gå på en elegant swingerclub är en het fantasi.
    Har nyligen kolla på några videos från eleanta swingerklubbar och att vara där med frun och se, ha sex, vara bland likasinnade trevliga par skulle vara en otroligt.

    Finns många klubbar, inte i serige, men utomlands och det vore en semesterupplevelse :) fler som delar?

  • Anonym (Annik­a 45)
    Äldre 10 Feb 09:16
    #6

    Min man och jag tar in på hotel för en mysig helg tillsammans, koppla av från en hetsig jobbvecka med möten och resor.
    Jag har med mig mina finaste sexigaste underkläder som jag vet min man gillar, svarta stay ups, bustie.

    På kvällen säger han , vi har några gäster som kommer, jag ligger där coh in kommer ett par som vi känner (i verkligheten ett mkt attraktivt par som vi kännt länge) men nu i fantasin kommer de in till oss och efter lite bubbel så har vi sex tillsammans, i allaformer, två på en tre på en, partnerbyte ja allt och det visar sig att hon är bi vilket jag älskar .......mmmm en lite skön fantasi

  • Anonym (Annik­a 45)
    Äldre 10 Feb 09:18
    #7

    Skulle vilja att min man kunde vara mer dominant, att han verkligen knulla mig riktigt hårt , gillar att ta snabbisar men HAN vill ofta ha mkt smek innan....vilket oftaär skönt men ibland bara bli hårt påsatt......är skönt

  • Anonym (hm)
    Äldre 10 Feb 11:08
    #8

    Förstår inte varför alla vill se sin fru/man ha sex med någon annan. Skulle vara extremt jobbigt att se min kvinna ha sex med någon annan och tror aldrig jag skulle kunna komma över det. Bilderna skulle etsa sig fast i hjärnan för alltid.

    Däremot andra saker:
    -vuxenamning (kommer aldrig hända då hon inte gillar att få sina bröst sugna, eller ens tagna på)
    - att hon var lite mer kinky med alltmöjligt, visade det och tog initiativ för det.

  • Anonym (hm)
    Äldre 10 Feb 11:10
    #9

    förtydligande: Alltså om jag såg henne ha sex med en annan man. Med en annan kvinna skulle inte vara något problem att se eller veta om.

  • Anonym (Wizza­rd)
    Äldre 10 Feb 14:30
    #10
    +1

    Den här tråden passade bra just idag.

    Efter att ha varit tillsammans i 21 år har jag först för ett par veckor sen vågat mig på att berätta för min partner att jag brukar fantisera om att slicka henne där bak när vi har sex.

    Att inte haft modet att tala om min återkommande fantasi har inte varit det enda skälet att jag inte sagt nåt. Jag har även tvivlat en del själv. Tänkt att det kanske funkar i min fantasi, men att det skulle vara något helt annat i praktiken. Uppe på det har jag varit ganska hundra på att hon aldrig skulle gå med på något sånt.

    För ett par veckor sen slickade jag henne. Tog modet till mig att snudda med munnen och tungan där bak. Hon andades tungt och stönade. Gjorde om samma sak efter någon minut, men då en betudligt längre stund.

    Vi pratade om det efteråt, och var nog båda lite lagom förvånade. Hon tände väldigt på det, och det gjorde jag också.

    Efter det har vi gjort det varje gång vi haft sex, vad det nu kan bli, vid fyra fem tillfällen.

    Väldigt mysigt, och sjukt tändande när det funkar för båda. :)

  • joon43­21
    Äldre 10 Feb 14:43
    #11
    +1

    Min dröm är att få med sambon till en mysig nudiststrand. Där man kan ligga o gosa lite och kanske snegla på andra par som har det skönt. Tänder mkt på tanken att andra ser. Även att de kommer för att ge en hjälpande hand..

  • Äldre 10 Feb 16:26
    #12
    Anonym (hm) skrev 2016-02-10 11:08:50 följande:

    Förstår inte varför alla vill se sin fru/man ha sex med någon annan. Skulle vara extremt jobbigt att se min kvinna ha sex med någon annan och tror aldrig jag skulle kunna komma över det. Bilderna skulle etsa sig fast i hjärnan för alltid.

    ...........


    Nej, man fattar ju liksom inte själv varför man går igång på en viss grej. Man måste lära sig att leva med sig själv, kan vara knepigt ibland. Skrattande

    Jag har alltid haft den där trekantsfantasin - men fram tills för några år sedan hade inte jag heller klarat av det utan att bli väldigt svartsjuk. Men man ändrar sig med åren. Men jag tror också att det kan vara så att svartsjukan blir en "kick" för vissa som på nåt sätt förstärker det som händer.
  • Äldre 10 Feb 17:43
    #13
    Anonym (hm) skrev 2016-02-10 11:08:50 följande:

    Förstår inte varför alla vill se sin fru/man ha sex med någon annan. Skulle vara extremt jobbigt att se min kvinna ha sex med någon annan och tror aldrig jag skulle kunna komma över det. Bilderna skulle etsa sig fast i hjärnan för alltid.

    Däremot andra saker:
    -vuxenamning (kommer aldrig hända då hon inte gillar att få sina bröst sugna, eller ens tagna på)
    - att hon var lite mer kinky med alltmöjligt, visade det och tog initiativ för det.


    Att se sin fru med en annan verkar vara en fantasi många delar, kanske just kicken att se hur det ser ut när frun blir påsatt...men som sagt stannar nog som en fantasi för dom flesta
    Tänder oerhört på "black on blondes"
    Googlar man blonde wife hotel fuck BBC
    kommer många härliga filmer upp....

    Vuxengrupp X dreams
  • Anonym (Oj)
    Äldre 10 Feb 18:09
    #14
    Anonym (Wizzard) skrev 2016-02-10 14:30:34 följande:

    Den här tråden passade bra just idag.

    Efter att ha varit tillsammans i 21 år har jag först för ett par veckor sen vågat mig på att berätta för min partner att jag brukar fantisera om att slicka henne där bak när vi har sex.

    Att inte haft modet att tala om min återkommande fantasi har inte varit det enda skälet att jag inte sagt nåt. Jag har även tvivlat en del själv. Tänkt att det kanske funkar i min fantasi, men att det skulle vara något helt annat i praktiken. Uppe på det har jag varit ganska hundra på att hon aldrig skulle gå med på något sånt.

    För ett par veckor sen slickade jag henne. Tog modet till mig att snudda med munnen och tungan där bak. Hon andades tungt och stönade. Gjorde om samma sak efter någon minut, men då en betudligt längre stund.

    Vi pratade om det efteråt, och var nog båda lite lagom förvånade. Hon tände väldigt på det, och det gjorde jag också.

    Efter det har vi gjort det varje gång vi haft sex, vad det nu kan bli, vid fyra fem tillfällen.

    Väldigt mysigt, och sjukt tändande när det funkar för båda. :)


    Modigt, hoppas det var rent!
Svar på tråden Sexfantasier om partnern