• HonUtanNamn

    Snorliknande flyttning? Gravid eller missfall?

    Hej hej.
    Jag och sambon har försökt göra min på "smällen" i tre månader nu utan resultat. Denna månaden har vi "kämpat" som idioter för att träffa in ÄL trotts hans förkylning. Haha
    Jag har BIM den 18 januari och igår när jag skulle torka mig efter toalettbesöket så kom det en snorlikande flyttning på pappret. Någon som vet om detta har med ett tidigt missfall eller om någon annan fått det i samband med att ägget fäster?

    Tack snälla för svar.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-09 13:18
    Ska tillägga att enligt att jag menar att jag har BIM 18 februari och att enligt ägglossningstesten hade jag ÄL 4-5/2.:D

  • Svar på tråden Snorliknande flyttning? Gravid eller missfall?
  • HonUtanNamn

    Enligt ägglosningstesten hade jag min ägglossning någon gång mellan den 4-5/2 så tror inte det kan vara det. Den var ljusgrön i färgen. Tack ändå för svaret.:D

  • Tedrickarn

    En grön flytning kan vara tecken på bla infektion i livmoder eller äggledare. Får du fler och dom börjar lukta illa, alternativt om du får feber, huvudvärk eller värk i magen bör du kolla upp det.

  • HonUtanNamn

    Jag har bara haft det en gång och nu är flyttningarna vita igen. Får kolls upp det om det hänger igen.????


    Tedrickarn skrev 2016-02-09 13:34:34 följande:

    En grön flytning kan vara tecken på bla infektion i livmoder eller äggledare. Får du fler och dom börjar lukta illa, alternativt om du får feber, huvudvärk eller värk i magen bör du kolla upp det.


Svar på tråden Snorliknande flyttning? Gravid eller missfall?