• Anonym (Ledsen)

    Snälla Ge mig Hopp!! Någon med riklig blödning som det gått bra för?

    Testat svagt plus med cb men börjat blöda rikligt vid bim men ändå inte som vid mens, inget ont eller så och inte lika rikligt. Tagit ett till cb som ökat fast det fortfarande är svagt men mina tidigare test är strecken borta på detta är kvar , syns bättre i verkligheten än på bilden.

    Vid tidigare missfall har testen blivit blanka då blödningen kommit igång.

    Ska försöka låta bli att testa på 2-3 dagar och är plusset kvar tänkte jag ringa barnmorskan.

  • Svar på tråden Snälla Ge mig Hopp!! Någon med riklig blödning som det gått bra för?
  • Anonym (Ledsen)

    En till bild

    Knuffar upp i hopp om svar

  • Anonym (Ledsen)

    Ingen med "mens" trots graviditet?

  • Anonym (Ledsen)

    Svårt att få en rättvis bild då det syns mycket lättare i verkligheten, strecket är lika brett som det andra och utan tvekan i blå färg

  • Anonym (H)

    Vid missfall kan man testa positivt i flera veckor efter

    Och jag ser bara "spökstreck" på dom där

    Så det ser ut som väldigt tidigt mf eller ingenting

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (H) skrev 2016-02-09 15:55:10 följande:

    Vid missfall kan man testa positivt i flera veckor efter

    Och jag ser bara "spökstreck" på dom där

    Så det ser ut som väldigt tidigt mf eller ingenting


    Tack för ditt svar, har ju haft mf förut & alla gånger har testen visat negativt så fort jag börjat blöda. Nu ökar det!?

    I verkligheten syns plusset med en gång utan tvekan behöver inte ens fundera, har en taskig mobilkamera.
  • Gweny

    Jodå. Jag plusade några dgr innan sen försvann symtom och jag fick blödning i några dgr. (som mens) men hade inte ont. Kändes kört. Men 2 veckor senare visade det sig att det fortfarande var något! Fick sen efter någon vecka en rejäl blödning under 12 g med koagulerat. Men visade sig sen att det fortfarande kämpade på!! Dessa veckor var så tärande! Dem kunde inte säga exakt vad det berodde på... Vissa kvinnor får så och vid hälften av fallen går det bra sa läkaren.

    Aldrig haft så innan när jag varit gravid.

    Nu är jag i v.23 och det känns helt otroligt!!

  • Anonym (Ledsen)
    Gweny skrev 2016-02-09 16:43:18 följande:

    Jodå. Jag plusade några dgr innan sen försvann symtom och jag fick blödning i några dgr. (som mens) men hade inte ont. Kändes kört. Men 2 veckor senare visade det sig att det fortfarande var något! Fick sen efter någon vecka en rejäl blödning under 12 g med koagulerat. Men visade sig sen att det fortfarande kämpade på!! Dessa veckor var så tärande! Dem kunde inte säga exakt vad det berodde på... Vissa kvinnor får så och vid hälften av fallen går det bra sa läkaren.

    Aldrig haft så innan när jag varit gravid.

    Nu är jag i v.23 och det känns helt otroligt!!


    Tack för att du delade med dig! Hoppas verkligen jag har tur den här gången & har en ofarlig blödning.

    Så här ser testet ut nu ikväll, togs i morse. På mina andra test jag plussade med är strecken knappt synbara nu sen de har torkat. Men dagens är kvar så jag hopps det fortsätter öka!
Svar på tråden Snälla Ge mig Hopp!! Någon med riklig blödning som det gått bra för?