• D Simpkins

    Man som kommer flera gånger under knull

    Jag är en väldigt kåt man. Älskar sex. Har med åren insett att jag klarar något som många män inte klarar. Under sex med en tjej kan jag nämligen komma flertalet gånger. Vi knullar, jag sprutar över henne, jag kör in kuken igen och fortsätter knulla, tills jag sprutar över henne igen, och så in med kuken igen, och mer sprut. 

    Fler killar som klarar det? Tjejer: Har ni träffat killar som klarar det? Tankar? Erfarenheter? Hur mycket kan man träna upp denna förmåga? Anledning till att vissa fixar det och andra inte?

  • Svar på tråden Man som kommer flera gånger under knull
  • Anonym (En enda)

    Har haft en kille som kunde göra det. Det var nice :)

  • D Simpkins
    Anonym (En enda) skrev 2016-02-09 14:50:12 följande:

    Har haft en kille som kunde göra det. Det var nice :)


    Kul att höra :) Vad "maxade" han på då? ;)
  • Anonym (Hata lögnare)

    En sån kille har jag och han klarar minst 4-5 orgasmer/utlösningar. Kanske mer men sen tar vi oftast vätskepaus Tungan ute

  • Anonym (Kåt)

    Jag har nyligen träffat en man som aldrig kunnat göra det förut. Men så häromkvällen lyckades jag få honom att komma inte mindre än 3 ggr utan uppehåll emellan.


    Han var lika förvånad och nöjd som jag :D  


     

  • joon4321

    Är jag riktigt uppkåtad kan det gå nen oftast blir jag trött som en björn efter sprut.. grattis till dig!

  • D Simpkins
    Anonym (Kåt) skrev 2016-02-09 15:48:38 följande:

    Jag har nyligen träffat en man som aldrig kunnat göra det förut. Men så häromkvällen lyckades jag få honom att komma inte mindre än 3 ggr utan uppehåll emellan.


    Han var lika förvånad och nöjd som jag :D  


     


    Coolt. Då var det du som lockade fram hans dolda talang :)
  • D Simpkins
    joon4321 skrev 2016-02-09 15:49:50 följande:

    Är jag riktigt uppkåtad kan det gå nen oftast blir jag trött som en björn efter sprut.. grattis till dig!


    Tack! :)
  • vargveum

    Jag kan nog inte komma igen mindre än 1-1½ timme efter en utlösning. Har kommit 3 gånger vid sex några gånger i modern tid, men då hade jag 5 timmar eller mer på mig.

    Annat var det när man var ung :)

    Nu är jag gammal...

  • j a d e
    D Simpkins skrev 2016-02-09 14:47:20 följande:

    Jag är en väldigt kåt man. Älskar sex. Har med åren insett att jag klarar något som många män inte klarar. Under sex med en tjej kan jag nämligen komma flertalet gånger. Vi knullar, jag sprutar över henne, jag kör in kuken igen och fortsätter knulla, tills jag sprutar över henne igen, och så in med kuken igen, och mer sprut. 

    Fler killar som klarar det? Tjejer: Har ni träffat killar som klarar det? Tankar? Erfarenheter? Hur mycket kan man träna upp denna förmåga? Anledning till att vissa fixar det och andra inte?


    What is this, en kåt man på internet! Först vill jag bara ge dig en virtuell medalj här, du får föreställa dig den, för du verkar behöva lite egosmek.

    Egna tankar här är väl att det där som exakt allt annat är individuellt, vissa har rent generellt svårare eller lättare att komma ens en gång, och har att göra med saker som inte jag känner till iaf utöver möjligen ålder som faktor. Jag har inte träffat någon som kan spruta gång på gång, på det sätt som beskrivs i TS, utan de flesta jag varit med har väl behövt ett par timmar att ladda om typ. Min karl jag har nu brukar komma ett par gånger med nån timmes mellanrum skulle jag tippa. Jag går väldigt mycket igång på när han kommer och hans sprut men han gillar att tillfredsställa mig på en drös ytterligare sätt med så jag har knappast något mer att önska där. Hoppas detta var ett njutbart och utförligt svar till belåtenhet.
Svar på tråden Man som kommer flera gånger under knull