• Anonym (tror inte jag är ensam men......?)

    Hur vanligt vara "omskuren av naturen"?

    Nyfiken. Har sista månaden insett att man skulle kunna kalla mig "omskuren av naturen"--dvs ollonet är framme även när jag är slak, har " veck bakom ollonet" och har inte blivit av med några nerver(är ju inte opererad)-men "kort krage".

    Hur vanligt/ovanligt är detta på vuxna ? (Barn har ju ofta relativt mer skinn, men för en del ändras det när de blir vuxna). (Jag är emot omskärelse av barn utan medicinskt fel som inte får välja själva förresten)

  • Svar på tråden Hur vanligt vara "omskuren av naturen"?
  • Anonym (tror inte jag är ensam men......?)
    Anonym (say what?) skrev 2016-02-09 15:45:59 följande:

    Vad har det för betydelse?


    bara nyfiken. Ingen viktig fråga. behöver inte besvaras. kom bara att tänka på det.
  • Anonym (Gaby)

    Det är nog hyfsat vanligt, har haft ex som sett ut så, men inget som jag fäst någon större vikt vid...

  • Anonym (tror inte jag är ensam men......?)
    Anonym (Gaby) skrev 2016-02-09 16:36:43 följande:

    Det är nog hyfsat vanligt, har haft ex som sett ut så, men inget som jag fäst någon större vikt vid...


    Jo det kanske det är. Trivs bra med att vara "sån" (ha nervändarna kvar men ändå "fritt o luftig"+, älsklingen gillade det), men inte så viktigt. Viktigare man älskar varandra för den man är. o är emot omskärelse av barn utan fysiskt fel. tror jag läste att i USA dör enligt uppgift 100-200 barn per år i samband med omskärelse.
  • är skönt

    Har varit det i fem år av naturen,blev mer uthållig i sängen efter det,kommer dock inte varje gång,men hon klagar inte för det.


    Lack o läder sex
  • Anonym (tror inte jag är ensam men......?)
    är skönt skrev 2016-02-09 18:28:06 följande:

    Har varit det i fem år av naturen,blev mer uthållig i sängen efter det,kommer dock inte varje gång,men hon klagar inte för det.


    Hur kan du ha varit det i precis 5 år om det är naturligt. Menar du att du var i puberteten och  att penis då växte klart . Antingen är man det väl redan som barn eller blir det väl så i puberteten? Fattar inte alls ditt inlägg.

    Ja, som barn hade man ju mer "strut" men jag kan inte säga en exakt tidpunkt för  när det vt blev annorlunda.
Svar på tråden Hur vanligt vara "omskuren av naturen"?