• Anonym (behöver hjälp)

    Hur öka på sexlusten? (Ingen sexlust)

    Hej.

    Jag har nästan ingen sexlust alls och jag och min man brukar ha sex kanske 1-3 gånger i veckan (ställer upp) men jag vill att vi har sex varje dag, trots att jag inte tycker att det är skönt, men det går verkligen inte.. svårt att tvinga sig själv varje dag att göra något man ändå inte tycker är skönt.
    Skulle helst vilja ha det för att jag vill och inte för att jag måste. 

    Så frågan är hur man löser detta? Jag vill absolut inte ha ett förhållande med så lite sex, och det vill inte min man heller. 
    Finns det något man kan ta för att öka sexlusten (tabletter eller liknande) eller någon annan lösning? Måste väl gå att "bota" detta? 

  • Svar på tråden Hur öka på sexlusten? (Ingen sexlust)
  • Anonym (Eh??)

    Du vill ha mer sex fast att du inte tycker det är skönt? Och du tror att du kommer få mer sexlust av att ställa upp på sex flera gånger i veckan? Tyvärr har ställa-upp sex motsatt effekt och gör att sexlusten minskar.

    Men varför vill du ha mer sex om du inte tycker det är skönt?

  • Anonym (behöver hjälp)
    Anonym (Eh??) skrev 2016-02-09 20:54:19 följande:

    Du vill ha mer sex fast att du inte tycker det är skönt? Och du tror att du kommer få mer sexlust av att ställa upp på sex flera gånger i veckan? Tyvärr har ställa-upp sex motsatt effekt och gör att sexlusten minskar.

    Men varför vill du ha mer sex om du inte tycker det är skönt?


    Jag tycker ju fortfarande att sex är viktigt i ett förhållande även fast jag personligen inte tycker att det är så skönt? Jag vill inte ha ett förhållande med lite sex egentligen, trots att kroppen nog skulle föredra det.. är väl mer hjärnan som inte håller med kroppen eller något.

    Nej, jag tror inte att ställa upp kommer ge mig mer sexlust.. det är ju därför jag skapat tråden för att se om det finns andra lösningar som innebär att kroppen VILL ha sex. 
  • Anonym (Eh??)

    Jag fattar ingenting av den här tråden. Vill ha mer sex fast att man inte tycker det är skönt, tycker sex är viktigt fast att man inte tycker det är skönt. Fattar inte varför du vill ha mer sex.

Svar på tråden Hur öka på sexlusten? (Ingen sexlust)