• Äldre 9 Feb 21:16
    1506 visningar
    3 svar
    3
    1506

    Crinone blödning

    Jag är idag i vecka 6+4 i min fjärde graviditet, men första barnet (tre missfall/MA tidigare). Denna graviditet använder jag Crinone för att hjälpa kroppen lite grann. Men nu ikväll efter jag tog ut "staven" var det färskt blod på den. Jag vet att man kan få blödningar av Crinone + att slemhinnorna blir känsligare vid en graviditet, men jag skulle gärna vilja höra era erfarenheter när ni har fått blödningar när ni använt Crinone, har det gått bra ändå, eller har det slutat i missfall? Jag är livrädd för ett fjärde missfall...

    Jag har inte ont och har inte sett något blod på pappret (än), vid mina tidigare missfall har jag haft en jävulsk magsmärta och mycket blod/klumpar...

    Jag var på VUL i vecka 6+0 då vi såg en gulesäck och en liten vibrerande böna men det är ju ingen garanti för resten av graviditeten.

  • Svar på tråden Crinone blödning
  • Äldre 10 Feb 12:47
    #1

    Ingen? :/

  • Äldre 13 Apr 08:16
    #2

    Hej. Jag använder också Crinone och har idag börjat blöda lite grann med det är mest som trådar, så jag tror och hoppas att det bara är från Crinonen. Är I vecka 4+3, har précis avslutat en IVF behandling.
    Jag hoppas för din skull att det inte är ett missfall.

  • Äldre 13 Apr 08:31
    #3

    Det var bara den gången som tur var, och bara på själva staven. Nu är jag i vecka 15+6 och har sett mitt pyre sammanlagt fyra gånger på VUL/UL så min oro börjar släppa lite :)

Svar på tråden Crinone blödning