• Anonym (Isabe­l)
    Äldre 9 Feb 21:20
    2020 visningar
    4 svar
    4
    2020

    Jag vill ha mkt mer sex än vad han vill!

    Jag vill ha mkt sex! Min särbo och jag träffas i genomsnitt 1-2 dagar i veckan, ibland mer, ibland mindre (beroende på hur vi har våra barn), och då vill jag så klart ligga med honom. Jag brukar alltid ta initiativet till sex, om jag någon gång inte gör det, så blir det inget av... Så vi har väl sex en gång i veckan i genomsnitt. Jag vill ha mer, gärna flera gånger varje kväll /natt, och det vet han om, men han skojar bort det. Precis som att jag verkligen önskar att han skulle ta mer initiativ och mer eller mindre hoppa på mig i bilen, köket eller vad som helst. Men inte då. Vi har jätteskönt sex när det händer, det säger han ofta. Och det tycker jag med, problemet är bara att jag blir så upphetsad av att ligga med honom, och inte kan få nog av honom. Innan jag träffade honom var jag gift i några år, jag var väldigt attraherad av min dåvarande man, men vårt sex var tyvärr tråkigt. Jag fick alltid ta initiativet där med, men skillnaden var att när vi väl hade sex så var det inte så bra. Tänkte att jag skulle testa att INTE ta inituativ, och då gick det typ ett år!! Dessförinnan och emellan har jag haft varierade bra sex med olika killar, de flesta bra, en del väldigt bra! Nu är det så att jag verkligen älskar min särbo och vi planerar försöka skaffa barn inom kort. Så att ligga med någon annan är inget alternativ. Vet bara inte vad jag ska göra? Perfekt för mig hade varit att ha sex i alla fall 6 gånger i veckan. Och helst inte påtvingat, utan att vi båda vill.. Finns det något sätt att minska sexlusten? För nu känns det mest jobbigt..

  • Svar på tråden Jag vill ha mkt mer sex än vad han vill!
  • Anonym (Motio­n)
    Äldre 9 Feb 21:22
    #1

    Motion, skräpmat..

  • Äldre 10 Feb 00:56
    #2

    Jag fattar hur du känner dig, jag är lika dan själv , fast i motsatta könet,????

    Min sambo tycker att vi har ofta sex 1gång - absolut Max 2 ggr i veckan med lite tur , och jag vill mycket MER det är sjukt jobbigt att känna så här. Man kan ju inte bara springa iväg och onanera eller bara dra ner brallorna i soffan och jerk it off eller ska man göra det ,???? ? Och om hon undra vad jag pyssla med så är det bara säga som det är, att du är för fin hjärtat, så jag mår inte bra , han där nere mår lite illa så han måste ha lite vård ????

    Vi har bra sex tycker vi båda två, dvs när vi väl har det

    Hur kan man höja hennes sexlust ?? Och eller sänka sitt eget ?? Vad ska man göra ??

    Jag känner mig som en kåt bock på min kära sambo och hon känner sig så att hon inte är tillräcklig ????

    Vi bråkade lite i kväll om detta och då sa hon så här bla :

    jag vill verkligen inte bråka men jag vill att du tar och tänker efter lite! Tänk på allt du har och vad du kan förlora pga en sådan här grej!

    Du vet att du kan "lätta på trycket" själv! Är det verkligen så att du är beredd att förlora mig bara för att du inte får sex så mkt som du vill?

    Är gräset verkligen grönare på andra sidan? Jag älskar dig men känner mig hela tiden inte tillräcklig och jag vill inte behöva känna så mer!

    Tänk igenom det och snälla försök hitta en lösning för jag vill verkligen att det ska va vi två.

    Ja ni där ute vad ska man sej och göra nu?

    Tacksam för svar ????

  • Anonym (Vänta med barn)
    Äldre 10 Feb 01:52
    #3
    +1

    Tycker ni ska vänta med gemensamma barn tills ni löst sexbiten. Finns miljontals trådar här på fl om folk som till sist vill avsluta relationen pga att sexet inte funkar. Ni måste ju prata med varandra om detta och hur ni ska göra, han kommer ju inte magiskt bli mer kåt med tiden direkt snarare tvärtom

  • Anonym (Isabe­l) Trådstartaren
    Äldre 13 Feb 20:03
    #4

    Tack för era svar! Vi sov tillsammans igår, men somnade båda direkt, då vi var trötta efter jobb osv. Inga problem för mig, jag var ändå trött och inte sugen. Men på morgonen överraskade han mig plötsligt rejält, med att ta initiativ och verkligen vara på! Känns så bra och jag har varit glad hela dagen!

Svar på tråden Jag vill ha mkt mer sex än vad han vill!