• Anonym (G)

    Fantiserade du sexuellt om genomsnittliga män i 40-50 års åldern när du var 20 år?

    Fantiserade du sexuellt om genomsnittliga män i 40-50 års åldern när du var 20 år?

    Alltså ingen George Clooney, utan bara genomsnittliga svenska män i 40-50 års åldern när du var 20 år gammal som tjej?

    Rösta ärligt.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fantiserade du sexuellt om genomsnittliga män i 40-50 års åldern när du var 20 år?
  • Anonym (Natalia)

    Hahahaha! Nej, VERKLIGEN inte. Jag tyckte att alla över 25-30 var gamla gråa gubbar! Typ som ens pappa. Urk

  • Anonym (Mimmi)

    Jag fantiserade om att få smisk av en fadersgestalt när jag var i den åldern men har aldrig fantiserat om att ligga med en så pass mycket äldre man.

  • Anton Chigurh
    Fantiserade du sexuellt om genomsnittliga män i 40-50 års åldern när du var 20 år ???

    Nej, verkligen inte. 

    Och det har jag inte gjort med stigande ålder heller.

    MVH //Anton moose.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (. 2)

    Tror det är väldigt vanligt att unga tjejer drömmer om äldre.

    Däremot är det lite udda, apparta typer här på Familjeliv. Jag tror det kommer förvränga bilden :).

  • Tusselina
    Anonym (. 2) skrev 2016-02-10 13:34:58 följande:

    Tror det är väldigt vanligt att unga tjejer drömmer om äldre.

    Däremot är det lite udda, apparta typer här på Familjeliv. Jag tror det kommer förvränga bilden :).


    Äldre än de själva? absolut - men snarare 5-10 år äldre, 20-30 år äldre är knappast vanligt än mindre väldigt vanligt och än mindre så om det ska vara någon som ser "genomsnittlig" ut
  • Anonym (Jag tror)

    Jag har en hypotes om att fertila kvinnor i allmänhet mest attraheras av män som är mellan 25 och 35 år gamla, alldeles oavsett hur gamla de själva är, så länge det bara är det yttre det handlar om.

    Och det har helt enkelt att göra med att män är på sin sexuella topp de åren. Män når inte full sexuell mognad förrän de är runt 24 år, vilket gör det naturligt för yngre tjejer att fantisera om äldre män och kvinnor som själva är mellan 25 och 35 att fantisera om män i samma ålder. Och kvinnor som är lite äldre att kanske snegla på män som är några år yngre.

Svar på tråden Fantiserade du sexuellt om genomsnittliga män i 40-50 års åldern när du var 20 år?