• Anonym (NisseKisse)

    Suga på klitoris?

    Min tjej älskar att bli slickad, och jag älskar att slicka. Win win..

    Har ibland velat testa att suga på hennes klitorisollon. Inte alls hårt, men inte heller jättelätt. Någonstans mittemellan.

    Ni kvinnor som varit med om att mannen/killen sugit på er klitoris, gav det er något rent njutningsmässigt eller var det bara fel?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Suga på klitoris?
  • Smastor

    Intressant.. Suga på lilla kvinnosnoppen är ju mysigt.. :)

  • Anonym (NisseKisse)

    Ni som tycker om att ham suger er klitoris, skriv gärna en kommentar om vad det är lite mer exakt som är speciellt med det?

    Nej, detta är ingen runktråd. Jag ska strax åka till jobbet. Känner mig inte alls upplagd för onani. Haha..

    Vad jag tänker är, ökar det känsligheten i klitoris efter att han sugit, eller är det en skön känsla under tiden han har den mellan sina läppar och suger?

  • Carambolan

    För mig känns det bara konstigt. Inte oskönt men absolut inte skönt heller, det blir liksom fel typ av stimulans.

  • Anonym (Obehagligt)

    Som om någon skulle dra i ditt finger ungefär. Fy.

  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-10 07:21:49 följande:

    Som om någon skulle dra i ditt finger ungefär. Fy.


    Men fy... Jag som gillar att göra det :(
  • Anton Chigurh
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-10 07:21:49 följande:
    Som om någon skulle dra i ditt finger ungefär. Fy.
    Dra i fingret är ju jätteskönt !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (respekt the clit)

    Älskar också suga på klittan, och alla flickvänner jag gjort det på verkar njuta oerhört och tillslut komma av det, och jag är 99,9% säker på att de inte fejkat. (Det behövs förstås lite teknik, inte bara suga, utan även kittla med tungan medans man suger tex)
    Dock har inte alla tjejer jag träffat gillat det. Vissa gillar det förstås inte alls, därför är undersökningen mycket intressant! :)

    Älskar framför allt suga den regelbundet i fasta relationer för att jag då ser hur klittan växer och blir större och längre efter hand. Tycker det är jättesexigt med stor och lång klitta! Och dessutom verkar det som det blir skönare för kvinnan. Den verkar bli känsligare och når lättare fram till kuken så det blir skön friktion vid normalt sex.

  • Anonym (oo)

    Jag gillar det. Kanske inte på en gång för då kan det bli för intensivt men när jag hunnit bli upphetsad är det superskönt.

  • Anonym (Obehagligt)
    Smastor skrev 2016-02-10 07:31:20 följande:

    Men fy... Jag som gillar att göra det :(


    Att suga? Ok, om han har slickat rätt länge, och kanske in ut in ut med finger varvat med slick (ja, kanske lite ansträngande för killen.) men annars nej. Men jag är en sån som hatar att bli sugen/biten i bröstvårtorna. Mkt ta på brösten är helt okej!!! Åh, tycker inte om bröstvårtsbit eller suga på klitoris... Smek o dask hellre! Ja, blir hellre slagen.
  • Anonym (Obehagligt)
    Anton Chigurh skrev 2016-02-10 13:00:35 följande:

    Dra i fingret är ju jätteskönt !!!


    Okej, jag ångrar mig. Som att dra i din läpp??!
Svar på tråden Suga på klitoris?