• Anonym (Hjälp)

    Hjälp med CB digitalt ÄL-test!!!

    Borde ha ÄL imorgon eller dagen därpå. Började testa med CB digitalt ÄL-test med dubbel hormonindikator imorse. Fick en rund ring. Sen efteråt läste jag att på första testdagen kan man inte få blinkande smiley eftersom första gången mäter den mina basalhormoner. Men om jag har en LH-stegring kan den visa det första gången stog det. Okej... Alltså tror nu testet att mina basalhormoner är höga nästa gång jag testar... Alltså kommer den aldrig kunna tyda hög fertilitet eftersom jag borde ha det nu. Så nu kan jag bara använda testet som ett vanligt ÄL-test som visar LH-stegring???

  • Svar på tråden Hjälp med CB digitalt ÄL-test!!!
  • Anonym (Hjälp)

    Denna visade rund ring. Den är ju positiv!? Jag kanske förstörde testet? Jävla skit i så fall.

  • LLL84

    Två lika starka linjer är ett positivt ÄL-test. Är du osäker skulle jag köpa ett Clearblue digitalt ÄL test. Visar det smiley betyder det stegring= ÄL sker 12-36 efter! Det är viktigt att läsa instruktionerna så du inte läser av testet för sent än den angivna tiden när du ska ha läst av.
    Men av bilderna du lagt upp så ser dem båda positiva ut tycker jag.

    Jag läste på min förpackning nu och en ring på CB-testet betyder ingen stegring.

  • Anonym (Hjälp)
    LLL84 skrev 2016-02-12 20:11:27 följande:

    Två lika starka linjer är ett positivt ÄL-test. Är du osäker skulle jag köpa ett Clearblue digitalt ÄL test. Visar det smiley betyder det stegring= ÄL sker 12-36 efter! Det är viktigt att läsa instruktionerna så du inte läser av testet för sent än den angivna tiden när du ska ha läst av.
    Men av bilderna du lagt upp så ser dem båda positiva ut tycker jag.

    Jag läste på min förpackning nu och en ring på CB-testet betyder ingen stegring.


    Detta är CB digitalt ÄL test. Det visade rund ring. Men jag läste av första gången som var samma dag jag borde haft ÄL... Så det blev nog lite fel...
Svar på tråden Hjälp med CB digitalt ÄL-test!!!