• Äldre 11 Feb 01:12
    7435 visningar
    7 svar
    7
    7435

    Snart är du död

    Jag är i sjätte månaden och tyvär är vårt foster drabbad av missbildningar och kan inte överleva utanför min mage. På må ska jag förlösas! Ge mig styrka, kommer inte klara det här. Du kära bebis sparkar för fullt och ditt hjärta pickar- varför drabbas vi? Varför kan vi inte ha dig? Mina tårar slutar aldrig att rinna. Du är redan saknad??

  • Svar på tråden Snart är du död
  • Äldre 11 Feb 01:25
    #1

    Lider med dig/er detta ska inte behöva hända någon. Kramar.

  • Äldre 11 Feb 01:49
    #2

    Tack. Så fruktansvärt bara tanken på att ta en tablettoch släcka ett Liv. Dessutom att föda fram det. Vårt första ul så bra ut men bm sa att det var svårt att mäta huvudet så vi skulle tillbaka. Så alla: vårt fosters missbildningar upptäcktes på ul 2! Alla gravida: gå på många ul. Om vi inte hade gått på nr 2 hade vi trott att allt var okej fram till 9 mån o förlossningen.

  • Äldre 11 Feb 01:57
    #3

    Så ledsamt och svårt sänder Styrkekramar, ta hand om och stötta varandra, prata mycket stäng inte inne känslorna. Kramar.

  • Äldre 11 Feb 06:53
    #4
    skickar massa styrkekramar o tankar
  • IsOchE­ld
    Äldre 11 Feb 12:24
    #5

    Oh. Det gör ont bara att läsa det. Måste vara en svår upplevelse. Styrkekramar.  

  • Äldre 18 Dec 18:46
    #6

    Styrkekram Kan föreställa mig din smärta.. Håller om i tanken

  • Äldre 20 Dec 23:20
    #7

    Usch ja bli alldeles kall av att läsa. Lider så med er!! Gick igenom samma process den 27 september då avbröt vi våran graviditet , vår älskade dotter Vilja hade ett så dåligt hjärta att hon inte skulle klara sig , hon är född i v20 :"( Stor kram!!!!

Svar på tråden Snart är du död