• Anonym (Slapp­tight)
    Äldre 11 Feb 12:30
    809 visningar
    11 svar
    11
    809

    Ledsen nu!

    Slidmusklerna förändras med ålder! Är man typ 20 är de trängre.. Vid 30 börjar det hända grejer. Nu hade jag mycket sex som yngre så utnyttjade det bra, men jag känner mig ledsen att jag blivit slappare. Jag tränar med fittnessappen men jag upplever att killarna stönar mindre nuförtiden det gör mig låg!!!

  • Svar på tråden Ledsen nu!
  • Anonym (A)
    Äldre 11 Feb 12:57
    #1

    Fått barn? Om ej, vänta till efter det.

    Och efter 40 finns inget att skryta med alls. Kan inte hoppa utan att det droppar och slappt var bara förnamnet.

  • Anonym (Penny Lane)
    Äldre 11 Feb 13:21
    #2

    Kan ju vara så att killarna du ligger med också blivit äldre o allmänt inte är lika heta på gröten som de var i 20-års åldern, då de kommer bara man nuddar dem ;)

  • Anonym (anony­m)
    Äldre 11 Feb 13:26
    #3

    Musklerna förändras inte alls med åren, de förändras genom barnafödande och genom att man är överviktig. Skulle muskler i kroppen förändras efter 30 år så skulle det märkas genom att man inte kan lyfta lika bra som vid 20 år, inte orka promenera lika bra osv.

  • Anonym (Slapp­tight) Trådstartaren
    Äldre 11 Feb 15:03
    #4
    Anonym (A) skrev 2016-02-11 12:57:26 följande:

    Fått barn? Om ej, vänta till efter det.

    Och efter 40 finns inget att skryta med alls. Kan inte hoppa utan att det droppar och slappt var bara förnamnet.


    Hmm har du fått barn?? Tränar du musklerna varje dag?
  • Anonym (Slapp­tight) Trådstartaren
    Äldre 11 Feb 15:05
    #5
    Anonym (anonym) skrev 2016-02-11 13:26:41 följande:

    Musklerna förändras inte alls med åren, de förändras genom barnafödande och genom att man är överviktig. Skulle muskler i kroppen förändras efter 30 år så skulle det märkas genom att man inte kan lyfta lika bra som vid 20 år, inte orka promenera lika bra osv.


    Överviktig?? Hur vet du det? Ska aldrig bli det då. Tycker fan att det är tråkigt att killarna inte är 20 längre...
  • Anonym (Slapp­tight) Trådstartaren
    Äldre 11 Feb 15:06
    #6
    Anonym (Penny Lane) skrev 2016-02-11 13:21:42 följande:

    Kan ju vara så att killarna du ligger med också blivit äldre o allmänt inte är lika heta på gröten som de var i 20-års åldern, då de kommer bara man nuddar dem ;)


    Mmm, suck, den tiden är förbi. Det var uuuuunderbart att vara 17-24
  • Anonym (A)
    Äldre 11 Feb 15:55
    #7

    Ts, fått barn och kommit i för tidigt klimakterie och då kom problemen. En blandning av att jag ej gjort knipövningar och att klimot skyndat på processen tidigare än för andra.

  • Anonym (Slapp­tight) Trådstartaren
    Äldre 11 Feb 16:06
    #8
    Anonym (A) skrev 2016-02-11 15:55:09 följande:

    Ts, fått barn och kommit i för tidigt klimakterie och då kom problemen. En blandning av att jag ej gjort knipövningar och att klimot skyndat på processen tidigare än för andra.


    Oj, hur märkte du att du kom i klimakteriet för tidigt? Jag fortsätter nog m mina knipövningar!!!
  • Anonym (A)
    Äldre 11 Feb 16:12
    #9

    Väldigt enkelt. Fick inte tillbaka mensen efter förlossningen och sen kom svettningarna om nätterna. Det är ärftligt från min mammas sida så inte helt oväntat.

  • Anonym (Slapp­tight) Trådstartaren
    Äldre 11 Feb 17:12
    #10
    Anonym (A) skrev 2016-02-11 16:12:33 följande:

    Väldigt enkelt. Fick inte tillbaka mensen efter förlossningen och sen kom svettningarna om nätterna. Det är ärftligt från min mammas sida så inte helt oväntat.


    Ok, låter jobbigt! Sympati!
  • Anonym (A)
    Äldre 11 Feb 19:35
    #11

    Tack söta du! Lite stökigt är det, men bara 10 år kvar nu, haha..

Svar på tråden Ledsen nu!