• Anonym (?)
    Äldre 11 Feb 17:03
    751 visningar
    7 svar
    7
    751

    har ni någonsin låtit bli att inleda ett förhållande fast ni egentligen velat?

    Har ni av någon anledning gett kalla handen till en person som ni egentligen varit intresserad av? Varför isåfall?

  • Svar på tråden har ni någonsin låtit bli att inleda ett förhållande fast ni egentligen velat?
  • Anonym (Natal­ia)
    Äldre 11 Feb 17:59
    #1

    Ja. Var inte redo för ett nytt förhållande. Vi träffades på krogen massvis med gånger och han försökte få till en date länge. Hörde av mig flera år senare och han kom ihåg mig. Nu är vi förlovade och har två barn. :)

  • Anonym (Yes)
    Äldre 15 Feb 14:47
    #2

    Han var (är) gift, och jag också ...

  • Äldre 15 Feb 14:53
    #3

    Ja , för långa avstånd och annat . Men saknar och tänker på honom varje dag.En människa jag aldrig kommer glömma .


    Goodness me
  • Äldre 15 Feb 14:55
    #4

    Nope. Aldrig någon som visat intresse för mig. Min nuvarande flickvän har inte fått se dagsljus sedan jag klubbade ner henne och låste in henne.


    Men va fan... man ska inte skoja om sådant.
  • Anonym (Ja)
    Äldre 15 Feb 14:56
    #5

    Ja. Första gången var för att han var så nyseparerad från en kvinna han verkligen älskade så jag var dels rädd att han kanske inte var klar med henne och sen så ville han verkligen inte ha barn och jag var osäker på om jag var klar med barn Jag ville inte riskera att vakna upp en dag bitter och jävlig för att jag velat ha ett barn till.

    Andra gången samma karl, eftersom jag nobbat honom första gången så blev han kk med en tjej efter ett tag. Tjejen ville mer och drog av honom kondomen efter en utekväll när han var full och inget märkte. (Hon har sagt att det var så iaf, men hon säger så mycket knepigt...)
    Så, en v efter att vi bokat dejt ringer han och talar om att hon är gravid och tänker behålla.
    Då backade jag.

    Men, skam den som ger sig tänkte väl karln, för han frågade en tredje gång, när barnet var ungefär 1 år och då tänkte jag att men vad fasen. Vi tycker ju om varandra och intresset har funnits i många många år (sedan innan han var ihop med den han verkligen älskade men då var inte jag singel) Nu är vi gifta sedan 4 år och älskar varandra bara mer och mer för varje dag

  • Äldre 15 Feb 15:01
    #6
    Aikido skrev 2016-02-15 14:55:09 följande:

    Nope. Aldrig någon som visat intresse för mig. Min nuvarande flickvän har inte fått se dagsljus sedan jag klubbade ner henne och låste in henne.


    Du får sluta skoja här ... håll dig till sexiga forumsdelen;)
    Goodness me
  • Äldre 15 Feb 15:19
    #7
    taquine skrev 2016-02-15 15:01:23 följande:
    Du får sluta skoja här ... håll dig till sexiga forumsdelen;)
    Jaja jag ska lägga band på mig.

    Band. Blå band.

    Fan. Nu blev jag sugen på blåbärssoppa.
Svar på tråden har ni någonsin låtit bli att inleda ett förhållande fast ni egentligen velat?