• Anonym (Lycka)

    MÄN! Vad gör er lyckliga i förhållanden?

    Ja som frågan lyder. Vad gör er män lyckliga i ett förhållande? 

  • Svar på tråden MÄN! Vad gör er lyckliga i förhållanden?
  • Anonym (Lycka)

    Kom igen nu karlar, nu har ni chansen att berätta vad som krävs för att ni ska vara lyckliga! :)

  • Anonym (Soligt)
    Anonym (Lycka) skrev 2016-02-12 14:45:27 följande:
    Inga svar. 

    Vad konstigt. 
    Sa lite gnall som mojligt. Att hon ar glad och pa bra humor. Att hon inte gapar och skriker stup i kvarten. Att hon blir glad nar man tar iniativ till sex. Att hon ar lattsam och nojd med sitt liv. kram
  • Du MÅSTE ange en signatur

    Två veckors semester på olika håll. Dvs, hon åker iväg och jag stannar hemma och har det tyst och skönt.


    Att bli förförd nån gång då och då hade varit trevligt.

    När vi samspelar och lyckas göra bra saker tillsammans.

    Inget drama.

  • Anonym (enkel man)

    Att hon är glad och vi skrattar tillsammans. Att hon visar att hon älskar mig. Att hon uppskattar mig för den jag är och det jag gör. Att hon inte klagar för mycket. Att hon är självständig och inget våp. Att hon tjänar egna pengar. Att hon kan bli glad för min skull. Att hon gillar sex. Att hon delar mitt intresse för båtlivet. Att hon inte står handfallen när det händer nåt oväntat som man måste ta tag i direkt, typ vattenskada och hela källaren full med vatten.

    Att hon är dräpande snygg (i mina ögon).

    Det var väl allt. Inget märkvärdigt. Inte för min fru i alla fall.

  • taquine
    Anonym (enkel man) skrev 2016-02-12 16:03:28 följande:

    Att hon är glad och vi skrattar tillsammans. Att hon visar att hon älskar mig. Att hon uppskattar mig för den jag är och det jag gör. Att hon inte klagar för mycket. Att hon är självständig och inget våp. Att hon tjänar egna pengar. Att hon kan bli glad för min skull. Att hon gillar sex. Att hon delar mitt intresse för båtlivet. Att hon inte står handfallen när det händer nåt oväntat som man måste ta tag i direkt, typ vattenskada och hela källaren full med vatten.

    Att hon är dräpande snygg (i mina ögon).

    Det var väl allt. Inget märkvärdigt. Inte för min fru i alla fall.


    Tycker det låter som du dragit en lyckovinst , all lycka och hoppas det håller i sig,)
    Goodness me
  • Anonym (snille)

    Att HON är lycklig gör mig lycklig. Och att vi trivs ihop. Och har härligt sex

  • Anonym (Lycka)

    Sex ligger alltså högt på listan för de flesta män. Bra att veta! :)

  • Anonym (T)

    Att hon känner samma värme och kärlek som jag när vi ser på varandra.

  • Anonym (tycker)

    Att vi alla är friska. Kontroll över ekonomin.
    Massor med kroppskontakt och beröring. Ömsesidig åtrå och passion. Att även hon tar initiativ till bus, kel, sex. Att vi kan dela tandborste med mera med varandra om så skulle behövas.
    Bra kommunikation, bra samarbete, inget tjafs, inga utbrott. Tillit och öppenhet.
    Likartade intressen och värderingar.
    Gemensamma aktiviteter både nöjen och plikter, samt egentid.

Svar på tråden MÄN! Vad gör er lyckliga i förhållanden?