• Anonym (C)

    förälskad!

    Hej!

    Måste få lite råd/ventilera lite!

    Har fått en fling på en annan kvinna (jag är också kvinna ). Jag har sett henne och inte kunnat sluta tänka på henne, men hade aldrig pratat med henne.

    Kände mig modig och skrev till henne på facebook. Hon skrev att hon också är bi och att hon är glad att jag vågade skriva. Vi har sen dess (2 dagar) skrivit långa konversationer och lärt känna varandra lite. Nu kan jag absolut inte sluta tänka på henne!!! Träffade henne jättekort igår av en slump (konstig slump dock, hon va där hon vet att jag brukar vara, tror hon skulle kolla vem jag är) och vi pratade lite. Jag blev så galet nervös bara, brukar inte bli det men hon gör mig knäsvag och nervös! Frågade om jag hade skrämt iväg henne, vilket jag inte hade gjort. Skrev hela kvällen. Därefter till varandra.

    Jag vet att det bara har gått 2 dagar men jag vill inte fastna vid ett chattande. När kan jag föreslå att träffas? Är så himla rädd att skrämma iväg henne! Men tänker på henne non stop. Får för mig att hon tröttnar trots att hon inte har skrivit nåt som tyder på det.

    Skickade mitt telefonnummer till henne idag och ska försöka ha is i magen och låta henne kontakta mig idag. Om hon hör av sig först borde hon väl va intresserad på riktigt?

    Det är så sjukt sällan nån får mig att känna såhär! Tänker konstant på henne och blir helt ofokuserad!

    Vad är mitt nästa steg?

  • Svar på tråden förälskad!
  • Anonym (L)

    Väldigt vanligt att reagera så när man blir väldigt attraherad. Men is i magen, som du sa! Har hon inte hört av sig på några dar kan du ju alltid ta kontakt o fråga om numret hamnade rätt, eller nåt sånt.

  • Anonym (C)

    Tack för ditt svar! Har sällan varit så osäker trots att hon faktiskt är så på. :)

    hade is i magen och hon har nu ko takt mig vid ett flertal tillfällen. Jag frågade om vi ska ses och hon gav direkt förslag på olika dagar hon kan.

    Nu måste jag bara bli självsäker också! Inte va så nervös när vi ses. Brukar som sagt var inte va nervös, är en rätt social person, så det blir konstigt! Så rädd att tappa henne

  • Anonym (L)

    Men så bra:) Önskar dig lycka till, kom ihåg att ta några djupa andetag så brukar det kännas bättre!

Svar på tråden förälskad!