• Anonym (Störi­gt)
    Äldre 12 Feb 10:31
    2961 visningar
    13 svar
    13
    2961

    Malou von Siwers avbryter gästerna

    Förstår inte hur hon kan ha en egen tv-show om hon påskyndar och avbryter sina gäster ideligen. Hänt varenda gäst, bara stefan sauk som sagt ifrån. Fredrik Eklund blev hon sur och sträng emot. Nån som tänkt likadant?

  • Svar på tråden Malou von Siwers avbryter gästerna
  • Anonym (L)
    Äldre 12 Feb 10:38
    #1

    Jag! Blir så irriterad så jag inte kan kolla på fanskapet.

  • Anonym (G)
    Äldre 12 Feb 10:39
    #2

    Ja! Jag håller med till 100%!

  • Äldre 12 Feb 10:41
    #3

    Nej usch, jag kan inte heller kolla längre. Och vissa program/ämnen är ju intressanta men det går inte eftersom hon är så dryg och bara avbryter hela tiden.
    Hon verkar väldigt självupptagen.

    Hade gärna velat sett när Stefan Sauk sade ifrån, kanske går att hitta på Youtube :)


  • Anonym (u)
    Äldre 12 Feb 10:42
    #4

    Ja, jag förstår verkligen inte hur hon kan vara så populär som hon är, jag tycker hon är en fruktansvärt dålig intervjuare. Hon har sin bild klar av vad hon vill att den andra ska säga, och om den säger något annat struntar hon i det.

  • Anonym (u)
    Äldre 12 Feb 10:42
    #5
    +1

    Tycker för övrigt att Skavlan är rätt dålig intervjuare också.

  • Anonym (K)
    Äldre 12 Feb 10:46
    #6

    Kan förstå att hon avbryter Fredrik Eklund, han snackade ju engelska halva intervjun för sitt amerikanska program. Sjukt irriterande att se på

  • Anonym (?)
    Äldre 12 Feb 12:25
    #7

    Grejen är väl att det finns tidsramar som måste hållas och att de flesta skulle fortsätta att prata programtiden ut om de kunde? Varje inslag har sin tid och det måste hållas. Tror snarare att felet är att de klämmer in för många inslag så att det bara känns frustrerat?

  • Anonym (Åh)
    Äldre 12 Feb 12:28
    #8

    Hon verkar så självgod, trött liksom också. Kan förstå att det är ett jobbigt jobb dock. Håller med ovan. Gästerna borde vara bättreförberedda också. Det är väl allmänt känt att man inte kan babbla på hur mkt som helst.

  • Anonym (G)
    Äldre 12 Feb 15:10
    #9

    Jo, man kan ju förstå att de måste hålla programtiden, men är man en bra intervjuare så fixar man det ändå, i så fall kan man väl skippa några frågor! Tror Malou har fått nått pris också! Nej, jag tittar inte på hennes program, hellre på Ellen Degeneres!

  • Anonym (Störi­gt) Trådstartaren
    Äldre 12 Feb 18:49
    #10

    kul ändå att man inte var ensam om att ha känt så här som någon säger verkar hon ha en färdig önskan om vad hon vill höra o när personen inte säger det, ja då avbryter hon. Usch. Ja skavlan e också lite störig men helt klart snällare. Malou känns som en äkta backstabber. Minnd när jackie ferm var med o berätta om sin svåra (extrema) uppväxt. Malou var totalt oberörd o skyndade på. Finns på youtube. Kall o barsk!!!

  • Anonym (Snark­)
    Äldre 13 Feb 08:07
    #11

    Oprah var även hon en mästare på att avbryta vill jag minnas. Sjukt irriterande!
    Sen låter Malou som hon nyss klivit ur sängen, hon låter trött.

  • Äldre 13 Feb 22:06
    #12

    Haha. Usch ja. Osmidigare kvinna får man leta efter.

    Slutade kolla för några år sedan när hon hade fått en gästs historia helt om bakfoten och ingenting av det hon påstod/frågade om/trodde sig veta stämde.

    Orkar inte. Hon är inte smidig för fem öre, och många gånger upplever jag att hon inte hunnit/velat/whatever sätta sig in i gästernas bakgrund.

    Blir förbannad av att se henne.

  • 2016
    Äldre 15 Feb 14:19
    #13
Svar på tråden Malou von Siwers avbryter gästerna