• Anonym (Lydia­)
    Äldre 13 Feb 11:28
    2905 visningar
    48 svar
    48
    2905

    Vilken kroppsdel brukar du få mest beröm för från de kvinnor eller män som du datear?

    Själv brukar jag få beröm för min rumpa men jag verkligen hatar min rumpa. Den är stor o dallrig men killar verkar gilla den.

    Hur är det för er andra?

  • Svar på tråden Vilken kroppsdel brukar du få mest beröm för från de kvinnor eller män som du datear?
  • Äldre 13 Feb 11:34
    #1

    Mina händer har nog fått flest komplimanger, faktiskt. Eller så har jag reagerat mer på det för att det är lite udda.

  • Äldre 13 Feb 11:43
    #2

    Fast det gäller från alla, och inte bara dejter. Komplimangerna jag fått män jag varit tillsammans med har varit väldigt jämfördelade

  • Anonym (Someb­ody)
    Äldre 13 Feb 11:46
    #3

    Mina armar tror jag. (Kille)

  • Anonym (Danni­)
    Äldre 13 Feb 11:52
    #4

    Figuren som helhet. Är smal och tight fast har lite större byst och bredare höfter vilket brukar uppskattas.

  • Äldre 13 Feb 12:07
    #5

    Vad karlar man hängt med har gett en för komplimanger är varierat, går inte att göra en korrekt utvärdering på det. Då är man väl antagligen rätt jämn och "normalful"?!?

    Fast folk överlag brukar ofta kommentera mina ögon, får gå för det då.

  • Anonym (M)
    Äldre 13 Feb 12:16
    #6

    Ögonen (stora, ljusblå), brösten (de var fastare förr men har fortfarande fin form och proportioner) och av sydamerikanska män - rumpan (stor, putig, inte min egen favoritdel direkt Skrattande). Nu när jag tänker efter har jag också fått komplimanger för mina fötter men de männen hade nog en liten fetisch.
    Vad fin man känner sig när man tänker på komplimangerna i stället för alla brister, bra initiativ TS. Glad 
         

  • Äldre 13 Feb 12:27
    #7

    Kvinnor tisslar och tasslar om min rumpa för att den är stor (tolkar det som någonting negativt) medan män berömmer den.


    Livet med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Anonym (Jossa­n)
    Äldre 13 Feb 12:50
    #8

    Brukar få beröm för hela mig faktiskt. :) Först håret som jag brukar sätta upp lite löst och ledigt. Sedan ansiktet som jag sminkar lite lätt, så att min naturliga skönhet förstärks. :) Sedan bysten som de kanske inte berömmer med ord men mer med ögonen om ni fattar.. :) Sen magen ibland (om det är sommar och man är lite lättare klädd, har en navelpiercing). Sedan benen (har rätt långa och slanka ben) och ja, vid det laget brukar vi redan vara på väg hem till mig. :) Asså guuuud jag tänker alltid att jag inte ska ligga med dom direkt, men det e så svårt att motstå om de är snygga! Slutligen brukar de berömma mina fötter också, att jag är så lättfotad vet inte riktigt vad de menar då men men låter väl bra.. :)

  • Äldre 13 Feb 12:54
    #9

    Brösten! Tycker inte att de är något särskilt själv, men kanske är gott hyfs de håller på med.

    Fick mycket mer komplimanger förr! Vad fan

  • Äldre 13 Feb 13:07
    #10

    Ögonen , försöker titta i spegeln och se vad som är så vackert ,Ser för dåligt antagligen ;)

    Är nöjd överlag men jag har grymt fula fötter , krokiga och sneda tår .. Inget som går att skönhetsoperera antar jag 


    Goodness me
Svar på tråden Vilken kroppsdel brukar du få mest beröm för från de kvinnor eller män som du datear?